Nieuweling
Nieuweling
Hoi Allemaal!
Ik ben al een paar weekjes geregistreerd als lid, maar nu wil ik ook daadwerkelijk gaan posten :-)
Ik ben een meisje, over een weekje wordt ik 19 jaar, ik doe de opleiding tot hbo-verpleegkundige.
Ik hoop dat ik als ik tijd, zin en stof heb, nuttige bijdragen kan leveren op dit forum!
Groetjes,
Joortje
Ik ben al een paar weekjes geregistreerd als lid, maar nu wil ik ook daadwerkelijk gaan posten :-)
Ik ben een meisje, over een weekje wordt ik 19 jaar, ik doe de opleiding tot hbo-verpleegkundige.
Ik hoop dat ik als ik tijd, zin en stof heb, nuttige bijdragen kan leveren op dit forum!
Groetjes,
Joortje
Joortje..............
VAN HARTE WELKOM IN DE FAMILIE!!!
VAN HARTE WELKOM IN DE FAMILIE!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Welkom Joortje!
Dat je maar veel mag gaan posten. :mrgreen:
Dat je maar veel mag gaan posten. :mrgreen:
- Christiaan
- Wilma van den Berg
hallo allemaal
ik ben nieuw op dit forum. het lijkt me leuk om af en toe ook te reageren. ik zal me even voorstellen. Ik ben een 50+, getrouwd.
we hebben één zoon en ik werk. Om eerlijk te zijn vind ik het meedoen op zo'n forum best wel 'spannend'.
ik wil jullie alvast allemaal het beste wensen voor het nieuwe jaar
ik ben nieuw op dit forum. het lijkt me leuk om af en toe ook te reageren. ik zal me even voorstellen. Ik ben een 50+, getrouwd.
we hebben één zoon en ik werk. Om eerlijk te zijn vind ik het meedoen op zo'n forum best wel 'spannend'.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Welkom!albion schreef:hallo allemaal
we hebben één zoon en ik werk. Om eerlijk te zijn vind ik het meedoen op zo'n forum best wel 'spannend'.![]()
En jij ook alvast de beste wensen;)
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Welkom. Zo spannend is het ook weer niet hoor.albion schreef:hallo allemaal
we hebben één zoon en ik werk. Om eerlijk te zijn vind ik het meedoen op zo'n forum best wel 'spannend'.![]()
Valt best mee