Nieuweling
- Wilma van den Berg
- MarthaMartha
We bijten niet enzo.....aritha schreef:Welkom. Zo spannend is het ook weer niet hoor.albion schreef:hallo allemaal
ik ben nieuw op dit forum. het lijkt me leuk om af en toe ook te reageren. ik zal me even voorstellen. Ik ben een 50+, getrouwd.
we hebben één zoon en ik werk. Om eerlijk te zijn vind ik het meedoen op zo'n forum best wel 'spannend'.![]()
ik wil jullie alvast allemaal het beste wensen voor het nieuwe jaar
Valt best mee
we hebben alleen een vaste kern PittBulls.............MarthaMartha schreef:We bijten niet enzo.....aritha schreef:Welkom. Zo spannend is het ook weer niet hoor.albion schreef:hallo allemaal
ik ben nieuw op dit forum. het lijkt me leuk om af en toe ook te reageren. ik zal me even voorstellen. Ik ben een 50+, getrouwd.
we hebben één zoon en ik werk. Om eerlijk te zijn vind ik het meedoen op zo'n forum best wel 'spannend'.![]()
Valt best mee
Rens schreef:we hebben alleen een vaste kern PittBulls.............MarthaMartha schreef:We bijten niet enzo.....aritha schreef:Welkom. Zo spannend is het ook weer niet hoor.albion schreef:hallo allemaal
Valt best mee
lijken de Pitt Bulls op uw/jouw afbeelding, dan valt me dat reuze mee:P
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Christiaan
- JolandaOudshoorn
Hallo,
Ik ben Jo-Ann. Dit is mijn tweede nickname. Onder de vorige voelde ik me niet meer anoniem. Voor een aantal mensen en in de chat zal ik nog wel eens zeggen wat mijn vorige nickname was.
Aan de pitbulls in dit forum ben ik inmiddels wel gewend. Dit is inderdaad een vaste kern
Ik hoop onder deze naam dus verder te gaan posten ('t viel trouwens niet mee een naam te verzinnen, want bijna elke naam was al in gebruik - 'k ben nu maar op een Engelse variant over gegaan)
Ik ben Jo-Ann. Dit is mijn tweede nickname. Onder de vorige voelde ik me niet meer anoniem. Voor een aantal mensen en in de chat zal ik nog wel eens zeggen wat mijn vorige nickname was.
Aan de pitbulls in dit forum ben ik inmiddels wel gewend. Dit is inderdaad een vaste kern