Man raakt auto met moeder kwijt in Duitsland

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
(...)
:i
(...)
(...)
(...)
(...)
wat emotievol geschreven :!:,

je weet gwoon waarschijnlijk niet wat links en rechts is... kan je leren hoor!!! :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Marjan
(...)
(...)
(...)
(...)
(...)
wat emotievol geschreven :!:,

je weet gwoon waarschijnlijk niet wat links en rechts is... kan je leren hoor!!! :D
O, maar dát weet ik! Rechts is waar je duim links zit... :D
Be yourself, there are plenty of others.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door dré
Oorspronkelijk gepost door takkie
k snap het hele verhaal niet echt.
Ten eerste kan ik me moeilijk voorstellen dat je een auto kwijtraakt, je kijkt toch als je wegloopt in een land waar je niets weet naar de straatnaam-garage of een herkenningspunt,
ten tweede vind ik het vrij vaag dat ze niemand durven aan te spreken, en dat wel durven als ze ten einde raad zijn. Ik zou na een uur al iemand aanspreken, en niet na een nacht.
Maar goed, het is gelukkig goedgekomen, alleen komt het bij mij niet echt bijster intelligent over.
het was ook een Hollander!
En blond:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou soms zou het wel eens gemakkelijk kunnen zijn als je iemand niet meer vinden kon. En dan maar hopen dat ze niet thuis gebracht wordt.:,:,:,
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Nou soms zou het wel eens gemakkelijk kunnen zijn als je iemand niet meer vinden kon. En dan maar hopen dat ze niet thuis gebracht wordt.:,:,:,
:,:,:,:,:,:,:,:,
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
wim

Bericht door wim »

Zelf een keer gehad dat ik m'n auto op etage nr. C in een parkeergarage op een voor mij makkelijk te onthouden plek neerzette. Kom ik terug: auto weg. Gestolen, dacht ik.
Na vijf minuten paniek kom ik erachter dat er twee opeenvolgende etages zijn met de aanduiding C. En uiteraard stond m'n autootje er gewoon nog. Grote opluchting...
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door wim
Zelf een keer gehad dat ik m'n auto op etage nr. C in een parkeergarage op een voor mij makkelijk te onthouden plek neerzette. Kom ik terug: auto weg. Gestolen, dacht ik.
Na vijf minuten paniek kom ik erachter dat er twee opeenvolgende etages zijn met de aanduiding C. En uiteraard stond m'n autootje er gewoon nog. Grote opluchting...
:,:,:,:, trouwens...

Als k naar de stad ga om te shoppen, zet ik mn fiets altijd op de zelfde plek neer (zonder er bij na te denken, meestal al kletsend etc.) dus je loopt automatisch naar 'jouw' plekje... is altijd wel effe schrikkken als je je fiets ergens anders hebt neer gezet en je automatisch (en al kletsend) naar je eigen plekje loopt... en ontdekken dat je fiets pleite is.... :! en dan moet je gaan nadenken... wáár hebben we hem ook al weer neergezet :t:t:t:t :eur ohja... aan de andere kant van de stad :! (kan je weer een minuut of 7 lopen eer je bij je fiets bent :! )

Hoe bedoel je gewoonte dieren :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
england

Bericht door england »

Sorry, Anemoon, ik bedoelde er niks vervelends mee! Wat ik maar bedoelde dta de IQ test niet geslaagd is. Een IQ test bestaat uit delen, zoals je misschien wel zal weten. Dat hoeft dus niet in te houden dta iemand minder begaafd is, allee begaafd op een ander terrein. Bijvoorbeeld mijn zwager is gehandicaped, maar kan heel erg goed schilderen etc, en hij heeft zelfs een goed richtings gevoel... Alleen moet je et em wel heel erg expliciet vragen, anders loopt ie heel blij achter je aan de verkeerde kant op...

Wat ik wel bedoelde is dat hij waarschijnlijk iemand was met een heel erg slecht richtings gevoel. Nou, als je dat nou van jezelf weet en je weet dat je schoonmoeder in de auto zit te wachten op 'suiker' in de vorm van eten, dan let je toch extra op..?

Maar grote kans dat het een heel erg slim iemand is... die maken meestal van dat soort vage fouten. Hij zat vast een of andere wiskunde formule na te rekenen...
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door england allee begaafd op een ander terrein.
En ik maar denken dat England in Engeland zat... zit die stiekemerd gewoon in België!!!!
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door england allee begaafd op een ander terrein.
En ik maar denken dat England in Engeland zat... zit die stiekemerd gewoon in België!!!!
...kan gebeuren als je geen richtinggevoel hebt... ;)
Be yourself, there are plenty of others.
Plaats reactie