wat emotievol geschreven :!:,Oorspronkelijk gepost door Marjan
(...)
:i
(...)
(...)
(...)
(...)
je weet gwoon waarschijnlijk niet wat links en rechts is... kan je leren hoor!!!

O, maar dát weet ik! Rechts is waar je duim links zit...Oorspronkelijk gepost door Daphnewat emotievol geschreven :!:,Oorspronkelijk gepost door Marjan
(...)
(...)
(...)
(...)
(...)
je weet gwoon waarschijnlijk niet wat links en rechts is... kan je leren hoor!!!![]()
En blond:,:,Oorspronkelijk gepost door dréhet was ook een Hollander!Oorspronkelijk gepost door takkie
k snap het hele verhaal niet echt.
Ten eerste kan ik me moeilijk voorstellen dat je een auto kwijtraakt, je kijkt toch als je wegloopt in een land waar je niets weet naar de straatnaam-garage of een herkenningspunt,
ten tweede vind ik het vrij vaag dat ze niemand durven aan te spreken, en dat wel durven als ze ten einde raad zijn. Ik zou na een uur al iemand aanspreken, en niet na een nacht.
Maar goed, het is gelukkig goedgekomen, alleen komt het bij mij niet echt bijster intelligent over.
:,:,:,:, trouwens...Oorspronkelijk gepost door wim
Zelf een keer gehad dat ik m'n auto op etage nr. C in een parkeergarage op een voor mij makkelijk te onthouden plek neerzette. Kom ik terug: auto weg. Gestolen, dacht ik.
Na vijf minuten paniek kom ik erachter dat er twee opeenvolgende etages zijn met de aanduiding C. En uiteraard stond m'n autootje er gewoon nog. Grote opluchting...