Nieuwe opmaak refdag.nl

rj

Bericht door rj »

Op het eerste gezicht vindt ik het wel frisser dan het oude. Het is altijd leuk om met een nieuwe look te komen.

Een punt van kritiek: Soms heb je drie verschillende bewegende advertenties in beeld. Dat is echt heel irritant en vindt ik onproffessioneel ogen. Verder moet het logo nog aanklikbaar zijn naar de homepage.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

MariaW schreef:
Tiberius schreef:En weet iemand waar ik de wekelijkse kerkdiensten kan vinden?
@Tib, er staat wel de kerkdiensten van de zondag, maar de doordeweekse staan er gewoon bij, net als eerst!
Ichtus schreef:
Tiberius schreef:En weet iemand waar ik de wekelijkse kerkdiensten kan vinden? Die staan niet meer onder de oude link.
Onder rubrieken > kerk & godsdienst > aan de rechterkant > kerkdiensten.
't Is maar dat je het weet :wink:
Bedankt!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Unionist schreef:Kan een Terdege-abonnee een keer voor mij het interview met Aad van de Sande openen?

Zou ik heel fijn vinden.
Ik scan het wel even voor je in; zie dit topic.
Unionist

Bericht door Unionist »

Tiberius schreef:
Unionist schreef:Kan een Terdege-abonnee een keer voor mij het interview met Aad van de Sande openen?

Zou ik heel fijn vinden.
Dank je! Ik ben er erg blij mee. Ik heb veel geleerd van Aad vd Sande.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Kislev

Re: Nieuwe opmaak refdag.nl

Bericht door Kislev »

wijkie schreef:Hebben jullie het al gezien? Er is een nieuwe opmaak op refdag.nl.

Wat is jullie mening hierover?
Zelf vind ik hem wel overzichtelijker geworden.
Rommelig en onoverzichtelijker, vermoeiend aan je ogen. Ziet er bovendien (o.a. qua kleuren) ouderwetser uit dan de vorige. Dit noemen ze een soort telegraaf-stijl. Overal berichtjes met plaatjes en linkjes en reclames. Soort online-nieuwsprikbord waar je alles maar opgooit. Soort nieuws-grabbelton.

Wijzigingen van websites vind ik 9 van de 10 keer een verbetering. Dit is zeer zeker een verslechtering
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Unionist schreef:
Tiberius schreef:

Zou ik heel fijn vinden.
Dank je! Ik ben er erg blij mee. Ik heb veel geleerd van Aad vd Sande.
Graag gedaan.
Ik heb het topic maar verwijderd in verband met mogelijke auteursrechten (realiseer ik me net).
JALP

Bericht door JALP »

Kislev schreef:
wijkie schreef:Hebben jullie het al gezien? Er is een nieuwe opmaak op refdag.nl.

Rommelig en onoverzichtelijker, vermoeiend aan je ogen. Ziet er bovendien (o.a. qua kleuren) ouderwetser uit dan de vorige. Dit noemen ze een soort telegraaf-stijl. Overal berichtjes met plaatjes en linkjes en reclames. Soort online-nieuwsprikbord waar je alles maar opgooit. Soort nieuws-grabbelton.

Wijzigingen van websites vind ik 9 van de 10 keer een verbetering. Dit is zeer zeker een verslechtering
Heb hetzelfde idee.... In de vorige opmaak had je een oogopslag en je zag alles.... Je moet nu echt gaan zitten zoeken...
Kislev

Bericht door Kislev »

't Is echt te erg voor woorden! Wat een zooitje zeg. kHaal mn (kerkelijk) nieuws voortaan wel van nd.nl want refdag is nu echt 3 x niks.

Maar ja, dit heeft geld, tijd en veel vergaderingen gekost. Ze zullen niet snel zeggen "'t is niks laten we maar weer terug gaan naar de 'oude' opmaak."
jvdg

Bericht door jvdg »

Kislev schreef:

Met de nieuwe lay-out ben ik ook niet zo gelukkig, maar zo erg als jij het ervaart vind ik wat overdreven.

't Zal een kwestie van wennen zijn, net zoals met (bijna) alle andere vernieuwingen. :wink:

Toen ik ooit (en dat is nog maar een paar jaar geleden) begon te internetten werd ik ook heel nerveus van al dat geflash en gerommel; nu valt het nauwelijks meer op.

En zo zal het ook met de nieuwe refdag.nl gaan.
Rochus

Bericht door Rochus »

Het nieuwe refdag is idd een beetje meer in de nu.nl stijl gekomen. Misschien wen ik er nog eens aan. Als ik rustig eens wat artikelen wil lezen doe ik het wel via rubrieken>laatste nieuws. Dat is tenminste nog een beetje overzichtelijk.
Unionist

Bericht door Unionist »

Via oud.refdag.nl kun je de site nog in de oude opmaak bekijken. Ik weet alleen niet hoe lang nog.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
mentos

Afdrukken

Bericht door mentos »

Ik krijg ook de artikelen die ik voor school op moest zoeken niet meer fatsoenlijk geprint... ik kan nergens een 'afdrukweergave-knop' vinden, jullie wel?
Tiberius
Administrator

Re: Afdrukken

Bericht door Tiberius »

mentos schreef:Ik krijg ook de artikelen die ik voor school op moest zoeken niet meer fatsoenlijk geprint... ik kan nergens een 'afdrukweergave-knop' vinden, jullie wel?
Je zou die van je browser kunnen gebruiken, dan kan je er ook nog het een en ander aan sleutelen.
Plaats reactie