Nieuwe opmaak refdag.nl
Op het eerste gezicht vindt ik het wel frisser dan het oude. Het is altijd leuk om met een nieuwe look te komen.
Een punt van kritiek: Soms heb je drie verschillende bewegende advertenties in beeld. Dat is echt heel irritant en vindt ik onproffessioneel ogen. Verder moet het logo nog aanklikbaar zijn naar de homepage.
Een punt van kritiek: Soms heb je drie verschillende bewegende advertenties in beeld. Dat is echt heel irritant en vindt ik onproffessioneel ogen. Verder moet het logo nog aanklikbaar zijn naar de homepage.
MariaW schreef:@Tib, er staat wel de kerkdiensten van de zondag, maar de doordeweekse staan er gewoon bij, net als eerst!Tiberius schreef:En weet iemand waar ik de wekelijkse kerkdiensten kan vinden?
Bedankt!Ichtus schreef:Onder rubrieken > kerk & godsdienst > aan de rechterkant > kerkdiensten.Tiberius schreef:En weet iemand waar ik de wekelijkse kerkdiensten kan vinden? Die staan niet meer onder de oude link.
't Is maar dat je het weet
Dank je! Ik ben er erg blij mee. Ik heb veel geleerd van Aad vd Sande.Tiberius schreef:Ik scan het wel even voor je in; zie dit topic.Unionist schreef:Kan een Terdege-abonnee een keer voor mij het interview met Aad van de Sande openen?
Zou ik heel fijn vinden.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Re: Nieuwe opmaak refdag.nl
Rommelig en onoverzichtelijker, vermoeiend aan je ogen. Ziet er bovendien (o.a. qua kleuren) ouderwetser uit dan de vorige. Dit noemen ze een soort telegraaf-stijl. Overal berichtjes met plaatjes en linkjes en reclames. Soort online-nieuwsprikbord waar je alles maar opgooit. Soort nieuws-grabbelton.wijkie schreef:Hebben jullie het al gezien? Er is een nieuwe opmaak op refdag.nl.
Wat is jullie mening hierover?
Zelf vind ik hem wel overzichtelijker geworden.
Wijzigingen van websites vind ik 9 van de 10 keer een verbetering. Dit is zeer zeker een verslechtering
Graag gedaan.Unionist schreef:Dank je! Ik ben er erg blij mee. Ik heb veel geleerd van Aad vd Sande.Tiberius schreef:Ik scan het wel even voor je in; zie dit topic.Unionist schreef:Kan een Terdege-abonnee een keer voor mij het interview met Aad van de Sande openen?
Zou ik heel fijn vinden.
Ik heb het topic maar verwijderd in verband met mogelijke auteursrechten (realiseer ik me net).
Heb hetzelfde idee.... In de vorige opmaak had je een oogopslag en je zag alles.... Je moet nu echt gaan zitten zoeken...Kislev schreef:Rommelig en onoverzichtelijker, vermoeiend aan je ogen. Ziet er bovendien (o.a. qua kleuren) ouderwetser uit dan de vorige. Dit noemen ze een soort telegraaf-stijl. Overal berichtjes met plaatjes en linkjes en reclames. Soort online-nieuwsprikbord waar je alles maar opgooit. Soort nieuws-grabbelton.wijkie schreef:Hebben jullie het al gezien? Er is een nieuwe opmaak op refdag.nl.
Wijzigingen van websites vind ik 9 van de 10 keer een verbetering. Dit is zeer zeker een verslechtering
Met de nieuwe lay-out ben ik ook niet zo gelukkig, maar zo erg als jij het ervaart vind ik wat overdreven.Kislev schreef:Rommelig en onoverzichtelijker, vermoeiend aan je ogen. Ziet er bovendien (o.a. qua kleuren) ouderwetser uit dan de vorige. Dit noemen ze een soort telegraaf-stijl. Overal berichtjes met plaatjes en linkjes en reclames. Soort online-nieuwsprikbord waar je alles maar opgooit. Soort nieuws-grabbelton.wijkie schreef:Hebben jullie het al gezien? Er is een nieuwe opmaak op refdag.nl.
't Zal een kwestie van wennen zijn, net zoals met (bijna) alle andere vernieuwingen.
Toen ik ooit (en dat is nog maar een paar jaar geleden) begon te internetten werd ik ook heel nerveus van al dat geflash en gerommel; nu valt het nauwelijks meer op.
En zo zal het ook met de nieuwe refdag.nl gaan.
Re: Afdrukken
Je zou die van je browser kunnen gebruiken, dan kan je er ook nog het een en ander aan sleutelen.mentos schreef:Ik krijg ook de artikelen die ik voor school op moest zoeken niet meer fatsoenlijk geprint... ik kan nergens een 'afdrukweergave-knop' vinden, jullie wel?