Slechts een symbolisch bedrag: 3 x 3 eurowim schreef::mrgreen:Tiberius schreef:Tip: tegen geringe betaling willen moderators wel eens wat wegpoetsen.wim schreef:: Domme taalfout. Als mijn vrouw dit leest, word ik er nog jaren mee gepest.
Zeker als er echtelijke pesterijen mee voorkomen kunnen worden.
Wat is je tarief?
kookkunst en eetplek.
:mrgreen: Je bent niet alleen bijdehand, maar ook grappig vandaag.Tiberius schreef:Slechts een symbolisch bedrag: 3 x 3 eurowim schreef::mrgreen:Tiberius schreef:Tip: tegen geringe betaling willen moderators wel eens wat wegpoetsen.wim schreef:: Domme taalfout. Als mijn vrouw dit leest, word ik er nog jaren mee gepest.
Zeker als er echtelijke pesterijen mee voorkomen kunnen worden.
Wat is je tarief?
Nou, we hebben lekker gegeten, hoor. In Italië was de pasta niet lekkerder. Ook de meisjes hebben goed gegeten. Onze oudste wilde patat, maar dat was er niet. Gelukkig vond ze de lasagna ook lekker. En de rekening viel ook nog eens mee: voor 40 euro waren we klaar (als je voor 17.00 uur reserveert en voor 18.00 uur in het restaurant bent, krijg je 20% korting).Hendrikus schreef: Nee, je laat sowieso weten hoe het was. En hoe het was, bepaalt hoe je vertelt hoe het was.
Nadelen waren er ook: niet echt heel gezellig en de muziek was niet bepaald mijn smaak.
Nu aan de koffie.
Re: kookkunst en eetplek.
vandaag ga ik gewoon sperziebonen eten met draadjesvlees en aardappels
lekker hollands, lekker gezond

- Wilma van den Berg
Ik kan je een beetje de hand geven...wij hebben gisteren bloemkool (met een sausje), gekookte aardappels en een bal rundergehakt (met appelmoes en jus) gegeten. Meer Hollands kan bijna niethelma schreef:vandaag ga ik gewoon sperziebonen eten met draadjesvlees en aardappels
![]()

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
..en wij hadden vandaag Riblets, aardappelpuree, koolrabi (uit eigen tuin ) en Shoo Fly Pie (PB voor het recept )
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Dit topic zou niet bestaan hebben als we adorote niet hadden gehad om het te bedenken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
wat naar dat je sommige mensen (en privilege's) pas waardeert als ze weg zijn!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nieuw frituurvet in de pan dus lekker minifrietjes.
Daar een lekkere sate bij en het was weer smullen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Goed idee, vandaag mijn pan maar eens schoonmaken......fluitje schreef:Nieuw frituurvet in de pan dus lekker minifrietjes.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!