kookkunst en eetplek.
kookkunst en eetplek.
Hoe is je kookkunst toon het gemaakte gerecht en toon ook je eetplek in huis;deze seculiere verzameling fotos mistaat dit forum ook niet.
- Christiaan
-
Een foto van mijn kookkunst en eetplek vind ik wat te ver gaan. Toch wil ik het wel omschrijven. Want.. uiteindelijk is het niet mijn kookkunst.... De huiskabouter, die op dit moment al aardig de weg vind in mijn huis, maakt elke avond een heerlijk maal voor mijn klaar. Wat? Dat hang af van zijn stemming. Schijnt de zon, dan wordt het heerlijke witlof salade met daarbij heerlijke vruchtjes die niet zwaar zijn, en ook niet zwaar vallen. Nu, als de schemer al wat sneller invalt, doet de huiskabouter zijn best om bitterballen met pieterselie te maken. En... daarbij bedenkt hij steeds een ander groentegerecht, zodat ik toch aan mijn vitamientjes kom. Ook de wijn die er op vrijdagavond bij geserveerd wordt wisselt nog al eens. Toch... het smaakt me best. En zo'n huiskabouter is toch wel handig! Alleen... je moet er wel voor open staan, en je moet ze wel willen zien....
En dan de eetplek. Ook daar valt het één en ander over te vertellen. Voor het nachteethuisje ontstond was ik al 'verliefd' op kabouterlampen. En, tot mijn grote vreugde kwam ik heuse kabouter lampen tegen in een winkel ver hier vandaan. Deze hangen nu in boven mijn tafel. Een tafel van donker eikenhout. Omdat de tafel te hoog is, en de borden te zwaar zijn voor mijn huiskabouter, dek ik elke avond de tafel. Als de schemer invalt, het maaltje klaar is en de huiskabouter zijn schort heeft afgedaan, til ik hem liefdevol op het randje van mijn bord.
Zo kan ook hij genieten van het heerlijke maaltje dat hij klaar gemaakt heeft....
Tja, ik hoop dat je zo een goede omschrijving van mijn kookkunst en eetplek heb. Kookkunst heb ik niet
: , daar heb ik kabouters voor
. M'n eetplek is tot in de puntjes omschreven... 
En dan de eetplek. Ook daar valt het één en ander over te vertellen. Voor het nachteethuisje ontstond was ik al 'verliefd' op kabouterlampen. En, tot mijn grote vreugde kwam ik heuse kabouter lampen tegen in een winkel ver hier vandaan. Deze hangen nu in boven mijn tafel. Een tafel van donker eikenhout. Omdat de tafel te hoog is, en de borden te zwaar zijn voor mijn huiskabouter, dek ik elke avond de tafel. Als de schemer invalt, het maaltje klaar is en de huiskabouter zijn schort heeft afgedaan, til ik hem liefdevol op het randje van mijn bord.
Zo kan ook hij genieten van het heerlijke maaltje dat hij klaar gemaakt heeft....
Tja, ik hoop dat je zo een goede omschrijving van mijn kookkunst en eetplek heb. Kookkunst heb ik niet

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Kijk dit is het nu PERFEKTedele strijdster schreef:Een foto van mijn kookkunst en eetplek vind ik wat te ver gaan. Toch wil ik het wel omschrijven. Want.. uiteindelijk is het niet mijn kookkunst.... De huiskabouter, die op dit moment al aardig de weg vind in mijn huis, maakt elke avond een heerlijk maal voor mijn klaar. Wat? Dat hang af van zijn stemming. Schijnt de zon, dan wordt het heerlijke witlof salade met daarbij heerlijke vruchtjes die niet zwaar zijn, en ook niet zwaar vallen. Nu, als de schemer al wat sneller invalt, doet de huiskabouter zijn best om bitterballen met pieterselie te maken. En... daarbij bedenkt hij steeds een ander groentegerecht, zodat ik toch aan mijn vitamientjes kom. Ook de wijn die er op vrijdagavond bij geserveerd wordt wisselt nog al eens. Toch... het smaakt me best. En zo'n huiskabouter is toch wel handig! Alleen... je moet er wel voor open staan, en je moet ze wel willen zien....
Tja, ik hoop dat je zo een goede omschrijving van mijn kookkunst en eetplek heb. Kookkunst heb ik niet: , daar heb ik kabouters voor
. M'n eetplek is tot in de puntjes omschreven...

Maar nu moeten nog zichtbaar gemaakt worden de kookkunst op het bord en de eetplek.
-