kookkunst en eetplek.

Adorote

kookkunst en eetplek.

Bericht door Adorote »

Hoe is je kookkunst toon het gemaakte gerecht en toon ook je eetplek in huis;deze seculiere verzameling fotos mistaat dit forum ook niet.
geledu

Bericht door geledu »

Eerlijk is eerlijk , Adorote, soms ben je best grappig .... :mrgreen:
Gian

Bericht door Gian »

Adorote schreef:toon ook je eetplek in huis;
Je bent toch geen inbreker he.... :idea: :)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Hij zoekt mogelijk een aangename plaats voor een lekker etentje :D
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Een foto van mijn kookkunst en eetplek vind ik wat te ver gaan. Toch wil ik het wel omschrijven. Want.. uiteindelijk is het niet mijn kookkunst.... De huiskabouter, die op dit moment al aardig de weg vind in mijn huis, maakt elke avond een heerlijk maal voor mijn klaar. Wat? Dat hang af van zijn stemming. Schijnt de zon, dan wordt het heerlijke witlof salade met daarbij heerlijke vruchtjes die niet zwaar zijn, en ook niet zwaar vallen. Nu, als de schemer al wat sneller invalt, doet de huiskabouter zijn best om bitterballen met pieterselie te maken. En... daarbij bedenkt hij steeds een ander groentegerecht, zodat ik toch aan mijn vitamientjes kom. Ook de wijn die er op vrijdagavond bij geserveerd wordt wisselt nog al eens. Toch... het smaakt me best. En zo'n huiskabouter is toch wel handig! Alleen... je moet er wel voor open staan, en je moet ze wel willen zien....

En dan de eetplek. Ook daar valt het één en ander over te vertellen. Voor het nachteethuisje ontstond was ik al 'verliefd' op kabouterlampen. En, tot mijn grote vreugde kwam ik heuse kabouter lampen tegen in een winkel ver hier vandaan. Deze hangen nu in boven mijn tafel. Een tafel van donker eikenhout. Omdat de tafel te hoog is, en de borden te zwaar zijn voor mijn huiskabouter, dek ik elke avond de tafel. Als de schemer invalt, het maaltje klaar is en de huiskabouter zijn schort heeft afgedaan, til ik hem liefdevol op het randje van mijn bord.
Zo kan ook hij genieten van het heerlijke maaltje dat hij klaar gemaakt heeft....

Tja, ik hoop dat je zo een goede omschrijving van mijn kookkunst en eetplek heb. Kookkunst heb ik niet :cry: , daar heb ik kabouters voor :D . M'n eetplek is tot in de puntjes omschreven... :wink:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Christiaan schreef:Hij zoekt mogelijk een aangename plaats voor een lekker etentje :D
De meeste eetplekken zijn tegenwoordig (gelukkig) rookvrij, dus ik denk dat Ado een probleem heeft met z'n sigaren :wink:
Lassie

Bericht door Lassie »

Tip voor degene die zeggen: ik kan niet koken: is onzin. Iedereen kan koken!
wim

Bericht door wim »

Lassie schreef:Tip voor degene die zeggen: ik kan niet koken: is onzin. Iedereen kan koken!
Al is het als een fluitketel: fluitend van buiten, maar kokend van binnen.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Lassie schreef:Tip voor degene die zeggen: ik kan niet koken: is onzin. Iedereen kan koken!
Ratatouille
Adorote

Bericht door Adorote »

edele strijdster schreef:Een foto van mijn kookkunst en eetplek vind ik wat te ver gaan. Toch wil ik het wel omschrijven. Want.. uiteindelijk is het niet mijn kookkunst.... De huiskabouter, die op dit moment al aardig de weg vind in mijn huis, maakt elke avond een heerlijk maal voor mijn klaar. Wat? Dat hang af van zijn stemming. Schijnt de zon, dan wordt het heerlijke witlof salade met daarbij heerlijke vruchtjes die niet zwaar zijn, en ook niet zwaar vallen. Nu, als de schemer al wat sneller invalt, doet de huiskabouter zijn best om bitterballen met pieterselie te maken. En... daarbij bedenkt hij steeds een ander groentegerecht, zodat ik toch aan mijn vitamientjes kom. Ook de wijn die er op vrijdagavond bij geserveerd wordt wisselt nog al eens. Toch... het smaakt me best. En zo'n huiskabouter is toch wel handig! Alleen... je moet er wel voor open staan, en je moet ze wel willen zien....

En dan de eetplek. Ook daar valt het één en ander over te vertellen. Voor het nachteethuisje ontstond was ik al 'verliefd' op kabouterlampen. En, tot mijn grote vreugde kwam ik heuse kabouter lampen tegen in een winkel ver hier vandaan. Deze hangen nu in boven mijn tafel. Een tafel van donker eikenhout. Omdat de tafel te hoog is, en de borden te zwaar zijn voor mijn huiskabouter, dek ik elke avond de tafel. Als de schemer invalt, het maaltje klaar is en de huiskabouter zijn schort heeft afgedaan, til ik hem liefdevol op het randje van mijn bord.
Zo kan ook hij genieten van het heerlijke maaltje dat hij klaar gemaakt heeft....

Tja, ik hoop dat je zo een goede omschrijving van mijn kookkunst en eetplek heb. Kookkunst heb ik niet :cry: , daar heb ik kabouters voor :D . M'n eetplek is tot in de puntjes omschreven... :wink:
Kijk dit is het nu PERFEKT :wink: :D

Maar nu moeten nog zichtbaar gemaakt worden de kookkunst op het bord en de eetplek.
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

AfbeeldingAfbeelding

Tja, meer als dit kan ik er toch echt niet van maken... Meer foto's heb ik niet. :wink:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Adorote

Bericht door Adorote »

edele strijdster schreef:AfbeeldingAfbeelding

Tja, meer als dit kan ik er toch echt niet van maken... Meer foto's heb ik niet. :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Heerlijk :wink:
wim

Bericht door wim »

Morgenavond wil ik uit eten met vrouw en kinders. Tips?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:Morgenavond wil ik uit eten met vrouw en kinders. Tips?
Hoe ver wil je rijden, Wim?
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
wim schreef:Morgenavond wil ik uit eten met vrouw en kinders. Tips?
Hoe ver wil je rijden, Wim?
Eh... uurtje ofzo.
Plaats reactie