kookkunst en eetplek.

Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:
Hendrikus schreef:Dit zou ik in elk geval maar niet doen. Vinden de kinderen vast niet leuk, en je portemonnee ook niet. En om nou te zeggen dat het zó lekker is dat het deze prijzen rechtvaardigt? Neuh... :roll:
Haha. Nou een McDonalds hoeft het dit keer niet te zijn, maar dit ziet er een beetje te luxe uit.
Als je daar vráágt om friet voor de kinderen, krijg je ook als antwoord: Hallo, we zijn hier geen McDonalds hoor!

Wáár gebeurd! :?
Daphne

Bericht door Daphne »

Hendrikus schreef:
wim schreef:
Hendrikus schreef:Dit zou ik in elk geval maar niet doen. Vinden de kinderen vast niet leuk, en je portemonnee ook niet. En om nou te zeggen dat het zó lekker is dat het deze prijzen rechtvaardigt? Neuh... :roll:
Haha. Nou een McDonalds hoeft het dit keer niet te zijn, maar dit ziet er een beetje te luxe uit.
Als je daar vráágt om friet voor de kinderen, krijg je ook als antwoord: Hallo, we zijn hier geen McDonalds hoor!

wat verdrieeeeeeeeeeeeeetug :o :lol:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Adorote

Bericht door Adorote »

Elke rechtgeaarde Hollander/Nederlander zal de zaak zonder smaak en dood bevorderend vanwege het dichtslibben van de lichaamskanalen Mc Donalds mijden en met een afgewend gelaat zo n onsmakelijk eethuis voorbijgaan.

De Hollandse en Vlaamse Keuken voor alles zo ook de Europese keuken en de koloniale keuken.
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
wim schreef:

:mrgreen:
henriët

Bericht door henriët »

ha Wim
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is dit een optie? Kan je voor het dineren eerst lekker even wandelen (vergeet je plu niet!) dan zitten de kids rustig. (en anders neem je een kleurboek/ of kinderlaptop mee :D )
http://www.slotzeist.nl

Waar je ook naar toe gaat, veel gezelligheid en eet smakelijk!
wim

Bericht door wim »

Adorote schreef:Elke rechtgeaarde Hollander/Nederlander zal de zaak zonder smaak en dood bevorderend vanwege het dichtslibben van de lichaamskanalen Mc Donalds mijden en met een afgewend gelaat zo n onsmakelijk eethuis voorbijgaan.
Valt best mee hoor. De snackbar op de hoek levert doorgaans ongezondere troep. De smaak is vlees noCH vis, maar het kost dan ook niet veel.
Laatst gewijzigd door wim op 01 okt 2007, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
refo

Bericht door refo »

Maarre... heb je wat te vieren?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:Valt best mee hoor. De snackbar op de hoek levert doorganas ongezondere troep. De smaak is vlees nog vis, maar het kost dan ook niet veel.
wim schreef:Vis is aan mij niet zo besteed.
Vlees noch [!] vis, maar vis is aan je niet besteed.
Dan blijft vlees over.
Nou, dat heeft die Pasta Company wel, zo te zien.
Laat je even weten hoe het was?
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
wim schreef:Valt best mee hoor. De snackbar op de hoek levert doorganas ongezondere troep. De smaak is vlees nog vis, maar het kost dan ook niet veel.
wim schreef:Vis is aan mij niet zo besteed.
Vlees noch [!] vis, maar vis is aan je niet besteed.
Dan blijft vlees over.
Nou, dat heeft die Pasta Company wel, zo te zien.
Laat je even weten hoe het was?
:oops: Domme taalfout. Als mijn vrouw dit leest, word ik er nog jaren mee gepest. :wink:

Afhankelijk van hoe het was laat ik weten hoe het was.
wim

Bericht door wim »

refo schreef:Maarre... heb je wat te vieren?
Morgen 9 jaar getrouwd. Dat is 3 x 3. Een mooi symbolisch getal dus.
Adorote

Bericht door Adorote »

wim schreef:
Waar is de zaal waar de forumleden zich moeten vervoegen om een Proficiat te geven en daarna zich te begeven naar de drink en eetplek.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef: :oops: Domme taalfout. Als mijn vrouw dit leest, word ik er nog jaren mee gepest. :wink:
Ik zal 't niet verder vertellen :wink:
wim schreef:Afhankelijk van hoe het was laat ik weten hoe het was.
Nee, je laat sowieso weten hoe het was. En hoe het was, bepaalt hoe je vertelt hoe het was. :wink:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

wim schreef: :oops: Domme taalfout. Als mijn vrouw dit leest, word ik er nog jaren mee gepest. :wink:
Tip: tegen geringe betaling willen moderators wel eens wat wegpoetsen.
Zeker als er echtelijke pesterijen mee voorkomen kunnen worden.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

wim schreef:
Van harte gefeliciteerd alvast. Hopelijk komen er nog vele jaren bij!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wim

Bericht door wim »

Tiberius schreef:
Tip: tegen geringe betaling willen moderators wel eens wat wegpoetsen.
Zeker als er echtelijke pesterijen mee voorkomen kunnen worden.
:mrgreen:
Wat is je tarief?
Plaats reactie