Wist je dat . . . [4]

jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Lassie schreef:...dat ik dan kinderen van 5 jr. lekker mag laten schrikken.
Stoer hoor!! :lol:
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Lassie

Bericht door Lassie »

....ik di. ochtend een sollicitatiegesprek heb.
wim

Bericht door wim »

Lassie schreef:....ik di. ochtend een sollicitatiegesprek heb.
Nee. Maar nu wel. Succes ermee.
Lassie

Bericht door Lassie »

wim schreef:
Lassie schreef:....ik di. ochtend een sollicitatiegesprek heb.
Nee. Maar nu wel. Succes ermee.
:wink:
Kislev

Bericht door Kislev »

..Luciano Pavarotti overleden is.
wim

Bericht door wim »

Kislev schreef:..Luciano Pavarotti overleden is.
Ja, wist ik.
Duuk

Bericht door Duuk »

helma schreef:ik heel verwonderd ben? Omdat de Heere zó goed is?!
Mijn zoontje van 9 was vanmorgen (en al een poosje ) zo verdrietig omdat hij nooit op een feestje uit de klas gevraagd wordt.
pas had elke jongen van de klas een feestje behalve hij.
Vanmorgen vertelde ik dat in het gebed samen met hem aan de Heere en vroeg of de Heere wilde geven dat hij ook een keer naar een feestje mocht (ik voelde me nog een beetje mmm ;voor jezelf lijkt het zo kinderachtig om zoiets aan de Heere te vragen)
Maar ik zei: heere we mogen toch alle dingen waar we verdriet over hebben aan U vertellen....

Komt-ie net heel blij thuis: Mam! De Heere heeft het verhoord! Ik heb een feestje! En blij haalt hij een kaart uit zijn tas tevoorschijn!

Weet je dat je dan heel beschaamd bent? En verwonderd!
En ook bemoedigd!
Soms zijn kleine dingen best heel groot......
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik vandaag mijn eerste beer in de ogen keek???
Ik dolblij was dat ik in de auto zat?? :shock:
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

helma schreef:ik heel verwonderd ben? Omdat de Heere zó goed is?!
Mijn zoontje van 9 was vanmorgen (en al een poosje ) zo verdrietig omdat hij nooit op een feestje uit de klas gevraagd wordt.
pas had elke jongen van de klas een feestje behalve hij.
Vanmorgen vertelde ik dat in het gebed samen met hem aan de Heere en vroeg of de Heere wilde geven dat hij ook een keer naar een feestje mocht (ik voelde me nog een beetje mmm ;voor jezelf lijkt het zo kinderachtig om zoiets aan de Heere te vragen)
Maar ik zei: heere we mogen toch alle dingen waar we verdriet over hebben aan U vertellen....

Komt-ie net heel blij thuis: Mam! De Heere heeft het verhoord! Ik heb een feestje! En blij haalt hij een kaart uit zijn tas tevoorschijn!

Weet je dat je dan heel beschaamd bent? En verwonderd!
En ook bemoedigd!

Mijn middelste dochter zag in haar klas ook kinderen die niet gevraagd werden, als gevolg daarvan had ik haar hele schooltijd altijd de hele klas!
Voor iemand die nog ideeen wil voor feestjes met zo'n 20 kinderen stuur maar een PB !!!!!!!!
Vanaf een jaar of 14 heb ik het haarzelf laten organiseren....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
MariaW

Bericht door MariaW »

... ik bepaalde mensen hier niet meer zie?
... ik denk dat ik in mijn vakantie iets gemist heb?
... ik me dus afvraag waar Rens en Mariavt verblijven? Rens zie ik zo af en toe nog een keer op t forum langskomen, maar Maria niet meer...
Mariavt

Bericht door Mariavt »

MariaW schreef:...
... ik me dus afvraag waar Rens en Mariavt verblijven? Rens zie ik zo af en toe nog een keer op t forum langskomen, maar Maria niet meer...
Door omstandigheden is het voorlopig beter als ik niet meer op het forum post.
Ik lees af en toe wel mee en als er rechtstreeks een vraag aan mij gesteld wordt dan zal die per pb beantwoord worden.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik een borduurwerk uit 1929 heb afgemaakt!!!!!!!!!!!!!
Ben trots!!!!!!!
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Margriet schreef:Ik een borduurwerk uit 1929 heb afgemaakt!!!!!!!!!!!!!
Ben trots!!!!!!!
Wow... Breekt dat niet onder je vingers af wanneer je bezig bent met iets uit 1929?
Rens

Bericht door Rens »

...........ik door de grote hoeveel werk op een andere site, waar ik site/forumadmin ben, en er dagelijks zo'n 12 tot 14 uur mee bezig ben, ik geen tijd of moed of de puf heb om nog verder met Refoforum bezig te zijn.

...........ik dus met Reforum stop.

...........ik allen die in de afgelopen jaren, vanaf het eerste begin van Om Sions Wil tot op heden, op mijn virtuele pad zijn gekomen, wil bedanken voor alle warme woorden en raadgevingen, alsmede medeleven op alklerhande terreinen des levens.

...........ik bid dat de God van Jacob, Abraham en Izaak jullie mogen geleiden op jullie verdere levenspad.

..........dit mijn allerlaatste posting was, en na plaatsing zal uitloggen, en vragen en opmerkingen derhalve niet meer zal lezen cq beantwoorden.

Het ga jullie goed, leden en mods................het was een berefijne tijd hier.................

Rens
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Rens schreef:...........ik door de grote hoeveel werk op een andere site, waar ik site/forumadmin ben, en er dagelijks zo'n 12 tot 14 uur mee bezig ben, ik geen tijd of moed of de puf heb om nog verder met Refoforum bezig te zijn.

...........ik dus met Reforum stop.

...........ik allen die in de afgelopen jaren, vanaf het eerste begin van Om Sions Wil tot op heden, op mijn virtuele pad zijn gekomen, wil bedanken voor alle warme woorden en raadgevingen, alsmede medeleven op alklerhande terreinen des levens.

...........ik bid dat de God van Jacob, Abraham en Izaak jullie mogen geleiden op jullie verdere levenspad.

..........dit mijn allerlaatste posting was, en na plaatsing zal uitloggen, en vragen en opmerkingen derhalve niet meer zal lezen cq beantwoorden.

Het ga jullie goed, leden en mods................het was een berefijne tijd hier.................

Rens
Welk forum Rens?

De groeten overigens :)
Gesloten