Stoer hoor!!Lassie schreef:...dat ik dan kinderen van 5 jr. lekker mag laten schrikken.

Soms zijn kleine dingen best heel groot......helma schreef:ik heel verwonderd ben? Omdat de Heere zó goed is?!
Mijn zoontje van 9 was vanmorgen (en al een poosje ) zo verdrietig omdat hij nooit op een feestje uit de klas gevraagd wordt.
pas had elke jongen van de klas een feestje behalve hij.
Vanmorgen vertelde ik dat in het gebed samen met hem aan de Heere en vroeg of de Heere wilde geven dat hij ook een keer naar een feestje mocht (ik voelde me nog een beetje mmm ;voor jezelf lijkt het zo kinderachtig om zoiets aan de Heere te vragen)
Maar ik zei: heere we mogen toch alle dingen waar we verdriet over hebben aan U vertellen....
Komt-ie net heel blij thuis: Mam! De Heere heeft het verhoord! Ik heb een feestje! En blij haalt hij een kaart uit zijn tas tevoorschijn!
Weet je dat je dan heel beschaamd bent? En verwonderd!
En ook bemoedigd!
helma schreef:ik heel verwonderd ben? Omdat de Heere zó goed is?!
Mijn zoontje van 9 was vanmorgen (en al een poosje ) zo verdrietig omdat hij nooit op een feestje uit de klas gevraagd wordt.
pas had elke jongen van de klas een feestje behalve hij.
Vanmorgen vertelde ik dat in het gebed samen met hem aan de Heere en vroeg of de Heere wilde geven dat hij ook een keer naar een feestje mocht (ik voelde me nog een beetje mmm ;voor jezelf lijkt het zo kinderachtig om zoiets aan de Heere te vragen)
Maar ik zei: heere we mogen toch alle dingen waar we verdriet over hebben aan U vertellen....
Komt-ie net heel blij thuis: Mam! De Heere heeft het verhoord! Ik heb een feestje! En blij haalt hij een kaart uit zijn tas tevoorschijn!
Weet je dat je dan heel beschaamd bent? En verwonderd!
En ook bemoedigd!
Door omstandigheden is het voorlopig beter als ik niet meer op het forum post.MariaW schreef:...
... ik me dus afvraag waar Rens en Mariavt verblijven? Rens zie ik zo af en toe nog een keer op t forum langskomen, maar Maria niet meer...
Welk forum Rens?Rens schreef:...........ik door de grote hoeveel werk op een andere site, waar ik site/forumadmin ben, en er dagelijks zo'n 12 tot 14 uur mee bezig ben, ik geen tijd of moed of de puf heb om nog verder met Refoforum bezig te zijn.
...........ik dus met Reforum stop.
...........ik allen die in de afgelopen jaren, vanaf het eerste begin van Om Sions Wil tot op heden, op mijn virtuele pad zijn gekomen, wil bedanken voor alle warme woorden en raadgevingen, alsmede medeleven op alklerhande terreinen des levens.
...........ik bid dat de God van Jacob, Abraham en Izaak jullie mogen geleiden op jullie verdere levenspad.
..........dit mijn allerlaatste posting was, en na plaatsing zal uitloggen, en vragen en opmerkingen derhalve niet meer zal lezen cq beantwoorden.
Het ga jullie goed, leden en mods................het was een berefijne tijd hier.................
Rens