"Jezus aan kruis alleen in coma, opstanding geen feit '

Rens

Bericht door Rens »

De topictitel geeft in enkele woorden weer waar de patholoog-anatoom over "oreerde"

Dat het artikel mijn instemming ontbeerd is onomstotelijk.

Echter, dat deze blasfemische indoctrinatie nog steeds, en steeds verder, om zich heen grijpt en uitdijdt als een olievlek, dát verontrust mij ten zeerste!

Hoe wij ons daar tegen wapenen moeten is voor ieder van ons een vraag op zich, waar we individueel over na moeten denken en een antwoord op moeten ontwikkelen.

in een variant op een leuze uit het verleden:

"Christenen aller landen, verenigd u" (en roei deze hardnekkige blasfemische gedachtengangen met wortel en tak uit met Gods Woord in de hand)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Josephus

Bericht door Josephus »

Ander schreef:In een refoforum vind ik deze blasfemische topictitel ongepast. Daarnaast vind ik discusseren over dit onderwerp blijk geven van ongeloof. Dit stáát niet ter discussie, dit is een grove leugen en tast het enige ware geloof aan. Daarom heb ik er echt bezwaar tegen dat zulke topics geopend worden op dit forum. Ik zie er absoluut de meerwaarde niet van in.
Het kan best zo zijn dat jíj de meerwaarde er niet van inziet. Je vergeet echter dat er onder de forumdeelnemers zeker ook personen zijn, die bijvoorbeeld in het kader van hun wetenschappelijke studie of dito baan wél regelmatig met dit soort discussies te maken krijgen. Voor hen zijn deze discussies wel degelijk reëel en kan het toch nuttig zijn om ook op dit forum daarover van gedachten te wisselen.

Als dit topic je tegenstaat kun je het overigens ook gewoon negeren. Dat is volwassener dan te roepen om ingrijpen van de mods in een topic waaraan je zelf toch eigenlijk geen bijdrage wenst te leveren.
Laatst gewijzigd door Josephus op 30 jun 2007, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef: Als iemand moeite heeft met het modereerbeleid, hebben de Mods er geen bezwaar tegen dat dit eerst via een rapport of PB aan hen kenbaar wordt gemaakt.
Vind ik ook jvdg, ik vind het uiterst laf om Mods in het openbaar te beschuldigen van zwakheid slapte. Stuur dan ff een pb en toon je een man. :x
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ander

Bericht door Ander »

jvdg schreef: Als iemand moeite heeft met het modereerbeleid, hebben de Mods er geen bezwaar tegen dat dit eerst via een rapport of PB aan hen kenbaar wordt gemaakt.
Mijn welgemeende excuses. Ik ben te scherp geweest.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Dank je Ander.

Ik heb de topic titel tussen aanhalingstekens gezet. Dat is momenteel zo de gebruikelijke wijze om geruchten die in het nieuws zijn te onderscheiden van werkelijke nieuwsfeiten.
caprice

Bericht door caprice »

Al stiet gij den dwaas in een mortier met een stamper, in het midden van het gestoten graan, zijn dwaasheid zou van hem niet afwijken.
(Spr. 27:22)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Marnix

Bericht door Marnix »

11 Terwijl de vrouwen onderweg waren, gingen enkele van de bewakers naar de stad. Daar vertelden ze de hogepriesters alles wat er gebeurd was. 12 Die vergaderden met de oudsten en besloten de soldaten een flinke som geld te geven 13 en hun op te dragen: ‘Zeg maar: “Zijn leerlingen zijn ’s nachts gekomen en hebben hem heimelijk weggehaald terwijl wij sliepen.” 14 En mocht dit de prefect ter ore komen, dan zullen wij hem wel bepraten en ervoor zorgen dat jullie buiten schot blijven.’ 15 Ze namen het geld aan en deden zoals hun was opgedragen. En tot op de dag van vandaag doet dit verhaal onder de Joden de ronde.

En die leugen dat Hij niet opstond uit de dood doet nog steeds de ronde, helaas. Velen willen het gewoon niet geloven.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie