Schadevergoeding eisen voor aanval Bokito??

Daphne

Bericht door Daphne »

edele strijdster schreef:
Tiberius schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Gaat het hier echt over ma Vis? Nou ja, het lijkt me in ieder geval een afschuwelijke gebeurtenis om mee te maken
Als je onze medeforumster bedoelt: dat kan ik me haast niet voorstellen. Ik heb ze op de meeting ontmoet, maar ik zou haar toch niet op 35 jaar geschat hebben.
Haha! Nu ben ik erg benieuwd hoe oud (of jong) je haar dan had geschat! Of durf je dat niet te vertellen? :lol:
Euhm... jaartje of 40??? (of was dat.....) :P :P :P :P :P
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Tiberius schreef:Die persconferentie werd overigens verstoord door een persoon in een gorillapak. Op het pak staat 'Voor aap staan is geen spelletje'. De persoon is direct verwijderd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Daphne schreef:
edele strijdster schreef:
Tiberius schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Gaat het hier echt over ma Vis? Nou ja, het lijkt me in ieder geval een afschuwelijke gebeurtenis om mee te maken
Als je onze medeforumster bedoelt: dat kan ik me haast niet voorstellen. Ik heb ze op de meeting ontmoet, maar ik zou haar toch niet op 35 jaar geschat hebben.
Haha! Nu ben ik erg benieuwd hoe oud (of jong) je haar dan had geschat! Of durf je dat niet te vertellen? :lol:
Euhm... jaartje of 40??? (of was dat.....) :P :P :P :P :P
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja, dat was eh...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Jongere

Bericht door Jongere »

J.C. Philpot schreef:
Tiberius schreef:Die persconferentie werd overigens verstoord door een persoon in een gorillapak. Op het pak staat 'Voor aap staan is geen spelletje'. De persoon is direct verwijderd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haha daar kan ik wel om lachen. :mrgreen:
jvdg

Bericht door jvdg »

Orang-oetan ontsnapt in Taiwanese dierentuin

TAIPEI (AP) – In de Taiwanese Shaoshan-dierentuin is woensdag een orang-oetan uit zijn kooi ontsnapt. Het dier brak uit en begon voor een nabijgelegen restaurant vrolijk tafels en motorfietsen om te gooien. Mensen die zaten te eten vluchtten angstig het restaurant in. De orang-oetan werd uiteindelijk met een verdovingsgeweer buiten bewustzijn gebracht.

Dezelfde dierentuin was zes weken geleden het toneel van een bloedige actie van een 17-jarige nijlkrokodil. Het dier was nog niet volledig verdoofd toen de oppasser het door de spijlen van een ijzeren hek medicatie wilde toedienen. Het tweehonderd kilo wegende reptiel beet de onderarm van de man af en hield die in zijn bek geklemd. De onderarm werd later in een zeven uur durende operatie weer aangehecht.

Bron: RD

Tja.............
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Goed voorbeeld doet goed volgen...
Unionist

Bericht door Unionist »

Kop in De Stentor: Aap aapt aap na
Klavier

Bericht door Klavier »

Unionist schreef:Kop in De Stentor: Aap aapt aap na
Tjonge, die apen zijn net mensen :mrgreen:
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
vlinder

Bericht door vlinder »

Wat een snotaap! :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
helma

Bericht door helma »

Apestreken! :x
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

Tiberius schreef:
O-o-o, wat bén ik blij dat ik het NIET was!!!
Ik zou me geen raad geweten hebben...

35 jaar zit er overigens tóch maar een paar jaartjes naast hoor Tiberius.
Die 7 kinderen was een meisjesdroom van me. Maar ik ben al reuzeblij met de paar kinderen die ik nu heb. Handen vol aan :lol:
Plaats reactie