Petrus schreef:Voor Aldi en consorten moet ik naar Ede (geen Lidle daar overigens)......maar de Golff in Wekerom en de Plus in Harskamp hebben vaak supervoordelige reclamesMiscanthus schreef:mmm, volgens mij zijn die reclames nog erg duur in zulke dorpen.....Petrus schreef: hangt ook af van wat er aan reclames zijn in de diverse winkels in Wekerom, Otterlo en Harskamp.............
Een Lidl zul je er ws niet aantreffen?
Bovendien is de Aldi ook niet met alles het goedkoopste hoor...........je moet goed weten wat je daar haalt, want aanmerkelijk wat zaken zijn in Wekerom of Harskamp goedkoper!!
Wat staat er op het menu vandaag?
-
regenboog
-
Adorote
-
Adorote
voor zolang het duurt...........één vorkje buiten het bord, en het zit er weer allemaal áán wat je kwijt was..........Gabrielle schreef:maar je wordt er wel mooi mager van, plagiaat of niet :roll:Daphne schreef:Hoe kan een vrouw plagiaat zijn?~Adorote schreef:Sonja Bakker is plagiaat.:!:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Adorote
jaja... ooit heb ik eens overnacht en maaltijden gebruikt in een klooster waar de broeders ook maar twee keer per dag aten. Ze hadden allemaal maagklachten, getuige de potjes met pilletjes die ze naast hun bordje hadden staan 8)Adorote schreef:twee maaltijden per dag , ontbijt en warme maaltijd in de avonduren volstaat en meer dan dat zelfs.
-
Adorote
Hendrikus schreef:jaja... ooit heb ik eens overnacht en maaltijden gebruikt in een klooster waar de broeders ook maar twee keer per dag aten. Ze hadden allemaal maagklachten, getuige de potjes met pilletjes die ze naast hun bordje hadden staan 8)Adorote schreef:twee maaltijden per dag , ontbijt en warme maaltijd in de avonduren volstaat en meer dan dat zelfs.
Was je niet in een ziekenhuis inplaats van een klooster.
Zelf verblijf ik nog al is in een abdij/klooster in verband met het werk in de Kerk, en wat zie ik daar allemaal gezonde confraters en die allemaal nog zeer oud worden ook, het is dan ook algemeen zo dat kloosterlingen en de wereldheren/Clerus Priesters dus behoorlijk tot zeer oud worden door gezonde levenswijze en zeer gezond eetgedrag,ook medisch wetenschappelijk vastgesteld;daarvan acte.
nee hoor!Adorote schreef:Was je niet in een ziekenhuis inplaats van een klooster.
Oud waren ze wel, heel gezond niet, aan de pillenvoorraad te zien...Adorote schreef: Priesters dus behoorlijk tot zeer oud worden door gezonde levenswijze en zeer gezond eetgedrag,ook medisch wetenschappelijk vastgesteld;daarvan acte.