Wat staat er op het menu vandaag?

regenboog

Bericht door regenboog »

Petrus schreef:
Miscanthus schreef:
Petrus schreef: hangt ook af van wat er aan reclames zijn in de diverse winkels in Wekerom, Otterlo en Harskamp.............
mmm, volgens mij zijn die reclames nog erg duur in zulke dorpen.....
Een Lidl zul je er ws niet aantreffen?
Voor Aldi en consorten moet ik naar Ede (geen Lidle daar overigens)......maar de Golff in Wekerom en de Plus in Harskamp hebben vaak supervoordelige reclames

Bovendien is de Aldi ook niet met alles het goedkoopste hoor...........je moet goed weten wat je daar haalt, want aanmerkelijk wat zaken zijn in Wekerom of Harskamp goedkoper!!
:oops: euh mag ik even toevoegen dat er in Ede 3 lidl zijn:1 in de buurt van het station, 1 op bellestein en nog ergens 1. Dus opzoeken maar. :lol:
Lelie

Bericht door Lelie »

Vandaag staat lasagna met verse spinazie op het menu. Leuk als de kids dan snuffelend de keuken inkomen en je bijvoorbaat al een complimentje krijgt :lol:.
Adorote

Bericht door Adorote »

Lelie schreef:Vandaag staat lasagna met verse spinazie op het menu. Leuk als de kids dan snuffelend de keuken inkomen en je bijvoorbaat al een complimentje krijgt :lol:.
Als ze maar stil zijn aan tafel en hun eetnappen leeg eten .
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Vandaag: gekookte piepers, doperwten en gehaktballen...
Adorote

Bericht door Adorote »

Vandaag wordt er geen volle maaltijd zo niet geheel gegeten,hooguit een bete broods met wat vocht, wel een klein sigaartje na.
helma

Bericht door helma »

spaghetti
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:Vandaag wordt er geen volle maaltijd zo niet geheel gegeten,hooguit een bete broods met wat vocht, wel een klein sigaartje na.
bijzondere reden om vandaag te vasten met een klein sigaartje?
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Aardappelen, broccoli/bloemkool.
Vruchtenyoghurt toe.
Jammie...
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Daphne schreef:
Adorote schreef:Sonja Bakker is plagiaat.
Hoe kan een vrouw plagiaat zijn?~ :?
maar je wordt er wel mooi mager van, plagiaat of niet :roll: :wink: :!:
Rens

Bericht door Rens »

Gabrielle schreef:
Daphne schreef:
Adorote schreef:Sonja Bakker is plagiaat.
Hoe kan een vrouw plagiaat zijn?~ :?
maar je wordt er wel mooi mager van, plagiaat of niet :roll: :wink: :!:
voor zolang het duurt...........één vorkje buiten het bord, en het zit er weer allemaal áán wat je kwijt was..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Slank blijven ,is heel eenvoudig , het lichaam is in gesteld op schaarste, handel in eetgedrag daar na.Sober eten maar wel goed; twee maaltijden per dag , ontbijt en warme maaltijd in de avonduren volstaat en meer dan dat zelfs.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:twee maaltijden per dag , ontbijt en warme maaltijd in de avonduren volstaat en meer dan dat zelfs.
jaja... ooit heb ik eens overnacht en maaltijden gebruikt in een klooster waar de broeders ook maar twee keer per dag aten. Ze hadden allemaal maagklachten, getuige de potjes met pilletjes die ze naast hun bordje hadden staan 8)
Adorote

Bericht door Adorote »

Hendrikus schreef:
Adorote schreef:twee maaltijden per dag , ontbijt en warme maaltijd in de avonduren volstaat en meer dan dat zelfs.
jaja... ooit heb ik eens overnacht en maaltijden gebruikt in een klooster waar de broeders ook maar twee keer per dag aten. Ze hadden allemaal maagklachten, getuige de potjes met pilletjes die ze naast hun bordje hadden staan 8)

Was je niet in een ziekenhuis inplaats van een klooster.

Zelf verblijf ik nog al is in een abdij/klooster in verband met het werk in de Kerk, en wat zie ik daar allemaal gezonde confraters en die allemaal nog zeer oud worden ook, het is dan ook algemeen zo dat kloosterlingen en de wereldheren/Clerus Priesters dus behoorlijk tot zeer oud worden door gezonde levenswijze en zeer gezond eetgedrag,ook medisch wetenschappelijk vastgesteld;daarvan acte.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adorote schreef:Was je niet in een ziekenhuis inplaats van een klooster.
nee hoor!
Adorote schreef: Priesters dus behoorlijk tot zeer oud worden door gezonde levenswijze en zeer gezond eetgedrag,ook medisch wetenschappelijk vastgesteld;daarvan acte.
Oud waren ze wel, heel gezond niet, aan de pillenvoorraad te zien...
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:voor zolang het duurt...........één vorkje buiten het bord, en het zit er weer allemaal áán wat je kwijt was..........
Ik denk zomaar dat dit een kleeeeeeeeeeeeeeeeeein beetje overdreven is... maargoed, dat weet ik niet wat k doe nie aan Sonja Bakker :wink:
Gesloten