Wel moeilijk nu de zomer er aan komt...........parsifal schreef:Ik snap het ook niet. Er zijn hier zoveel mensen die serieuze topics de vernieling in helpen zonder gebanned te worden. Je moet het wel heel erg maken wil je een ban krijgen.Breekijzertje schreef:'k zie dat Lambertus (de topicstarter) nog steeds gebanned is.........waarom eigenlijk?
Moeilijk nu de zomer er aan komt
Hij maakte het ook heel erg............ :roll:parsifal schreef:Ik snap het ook niet. Er zijn hier zoveel mensen die serieuze topics de vernieling in helpen zonder gebanned te worden. Je moet het wel heel erg maken wil je een ban krijgen.Breekijzertje schreef:'k zie dat Lambertus (de topicstarter) nog steeds gebanned is.........waarom eigenlijk?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
vraag het memento.............die gaat daarover......................Breekijzertje schreef:'k zie dat Lambertus (de topicstarter) nog steeds gebanned is.........waarom eigenlijk?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Sterk van je......Daphne schreef:Ik ook maar kwor er nie koud of warm vanMariavt schreef:Hallo........ hou je er even rekening mee dat ik aan het lijnen ben......:
:
:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Daphne schreef:Noemen ze GirlPower 8)Mariavt schreef:Sterk van je......Daphne schreef:Ik ook maar kwor er nie koud of warm vanMariavt schreef:Hallo........ hou je er even rekening mee dat ik aan het lijnen ben......:
:
:

- JolandaOudshoorn
tja, daar heb ik zelfs in de winter last van.....Breekijzertje schreef:Ik ben al lekker bruin geworden en merk dat zowel mannen als vrouwen meer naar me kijken.......daar heb ik het best moeilijk mee...........ik bedoel....om je dan niet knap te voelen zeg maar...............

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ben jij zo'n stuk?JolandaOudshoorn schreef:tja, daar heb ik zelfs in de winter last van.....Breekijzertje schreef:Ik ben al lekker bruin geworden en merk dat zowel mannen als vrouwen meer naar me kijken.......daar heb ik het best moeilijk mee...........ik bedoel....om je dan niet knap te voelen zeg maar...............:

FOTO NU........................ :!:Breekijzertje schreef:Ben jij zo'n stuk?JolandaOudshoorn schreef:tja, daar heb ik zelfs in de winter last van.....Breekijzertje schreef:Ik ben al lekker bruin geworden en merk dat zowel mannen als vrouwen meer naar me kijken.......daar heb ik het best moeilijk mee...........ik bedoel....om je dan niet knap te voelen zeg maar...............: