Ga jij ook?

Adorote

Bericht door Adorote »

Vreemd dat er zo tegen de RO aangeschopt wordt, inplaats dat men blij is dat er een omroep is die het accent legt op met name gereformeerde gezindte neen liever snij men elkaar de keel af. Vreemd heel vreemd.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Adorote schreef:Vreemd dat er zo tegen de RO aangeschopt wordt, inplaats dat men blij is dat er een omroep is die het accent legt op met name gereformeerde gezindte neen liever snij men elkaar de keel af. Vreemd heel vreemd.
Ik denk dat je niet helemaal goed gelezen hebt Adorote, het merendeel van dit forum kan volgens mij wel de RO waarderen. Ook wij hebben hem het merendeel van de dag aan staan.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Mariavt schreef:Ook wij hebben hem het merendeel van de dag aan staan.
Bij déze temperaturen?
Afbeelding
Eppie

Bericht door Eppie »

Hendrikus schreef:
Mariavt schreef:Ook wij hebben hem het merendeel van de dag aan staan.
Bij déze temperaturen?
Afbeelding
Je kan het wel lekker theemutserij vinden Hendrikus maar bedenk wel dat het initiatief wordt gewaardeerd. Misschien niet bij de 'deskundigen' hier op het forum maar wel bij de gewone mensen in de Ger.gez. Wat mij betreft [ben gelukkig geen deskundige] mogen ze op de manier zoals ze nu doen nog even doorgaan.
Maar wie ben ik?
myster

Bericht door myster »

Ik heb de RO een paar uur geprobeerd, maar het is niet mijn favo omroep. Daarom maar weer terug naar classic fm of cd's gegaan. Maar om nu te zeggen dat ze een verkeerd product afleveren... nee dus. Kwaliteit ligt best hoog.
Eppie

Bericht door Eppie »

myster schreef:Ik heb de RO een paar uur geprobeerd, maar het is niet mijn favo omroep. Daarom maar weer terug naar classic fm of cd's gegaan. Maar om nu te zeggen dat ze een verkeerd product afleveren... nee dus. Kwaliteit ligt best hoog.
Ach één dag naar Classic Fm geluisterd is een week geluisterd. Daar worden voornamelijk de populaire deuntjes gedraait en dat dus in herhaling.
Maar wie ben ik?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Eppie schreef:Je kan het wel lekker theemutserij vinden Hendrikus maar bedenk wel dat het initiatief wordt gewaardeerd. Misschien niet bij de 'deskundigen' hier op het forum maar wel bij de gewone mensen in de Ger.gez. Wat mij betreft [ben gelukkig geen deskundige] mogen ze op de manier zoals ze nu doen nog even doorgaan.
Ha ha, de term theemuts is in dit verband gelanceerd door Rens - en ik mag 'm daar graag zo nu en dan even aan herinneren. :wink:
Verder boeit het me niet. 't Is niet my cup of teamuts, maar het voorziet kennelijk in een behoefte. Tja, da's niet zo vreemd: zolang er markt is voor Wegwijs en Naar Buiten, zal er ook wel markt blijven voor RO.
Unionist

Bericht door Unionist »

geledu schreef:
Daphne schreef:Ik denk niet dat de RO naar deze dag gaat... ja waarschijnlijk om net als het RD een smerig stuk te schrijven....
Kom op , laten we dit weer eens ter discusie stellen.
Gelukig, weer iets reformatorisch gevonden om tegen af te zetten.

zucht.............
Laten we het over de Reformatorische Politieke Federatie hebben..

Bovendien is kritiek geven op dingen in je eigen groep heel wat nobeler dan op afstand te gaan schelden op dingen in een andere groep. Dat het RD ieder jaar naar de EO-jongerendag gaat om dat vervolgens de grond in te schrijven is mij al 20 jaar een doorn in het oog, ook al ben ik zelf niet zo'n EO jongerendag-fan. Daar mag binnen de eigen kring best weleens kritiek op gegeven worden. Een krant of club staat niet boven alle kritiek, ook al voeren ze de "R" in de naam.
Rens

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
Eppie schreef:Je kan het wel lekker theemutserij vinden Hendrikus...........
Ha ha, de term theemuts is in dit verband gelanceerd door Rens - en ik mag 'm daar graag zo nu en dan even aan herinneren. :wink:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie