Ga jij ook?

Breekijzertje

Ga jij ook?

Bericht door Breekijzertje »

Wat: Nederland-Zingt-Dag.
Wanneer: Zaterdag 21 april.
Waar: Gelredome Arnhem.

Het belooft bijzonder te worden.
Rens

Re: Ga jij ook?

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:Wat: Nederland-Zingt-Dag.

Voorál als jij er niet bij bent............zo heeeeeerlijk ruuuustig......... :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

@Breekijzertje: En in een ander topic riep je ons nog op om het serieus te houden? :roll:
Klavier

Bericht door Klavier »

Ik kom niet, maar ben wel nieuwsgierig hoe dat muzikaal begeleidt gaat worden. Hoe leidt je een stadion vol mensen in goede muzikale zang-banen? En is dat nou echt prettig zingen? Wat doet zo massaal evenement nou met je?
Kun je een ervaringsverslagje maken als je DV hier geweest bent?
Pure nieuwsgierigheid van mijn kant, mede n.a.v. een stevige diskussie in een ander topic met johansebastiaan e.a.
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
Breekijzertje

Klavier schreef:

Ik kom niet, maar ben wel nieuwsgierig hoe dat muzikaal begeleidt gaat worden. Hoe leidt je een stadion vol mensen in goede muzikale zang-banen? En is dat nou echt prettig zingen? Wat doet zo massaal evenement nou met je?
Kun je een ervaringsverslagje maken als je DV hier geweest bent?
Pure nieuwsgierigheid van mijn kant, mede n.a.v. een stevige diskussie in een ander topic met johansebastiaan e.a.
Er komt vast een uitgebreid verslag in het rd.
Klavier

Bericht door Klavier »

Breekijzertje schreef:Er komt vast een uitgebreid verslag in het rd.
Door jou geschreven? Of ga je zelf niet?
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
Josephus

Bericht door Josephus »

Ik ga niet. Als ik wil zingen in een stadion, ga ik wel naar een wedstrijd van Feyenoord (als het daar weer wat beter gaat uiteraard). :wink:

Maar zonder gekheid, ik ben één keer bij een concert geweest in het Gelredome en daar wilde ik het maar bij laten. Net als de Amsterdam Arena komt muziek hier mijns inziens totaal niet tot zijn recht.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik ga wel. en ik ben eerder daar naar een concert geweest. Misschien komt het muzikaal niet zo perfect over, maar de sfeer is geweldig en dat is voor mij oririteit. Als ik naar echte muziek wil luisteren ga ik wel naar Vredeburg of het Concertgebouw.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

nopez... ik ga niet. jammer.

ik ga fietsen op de hoge veluwe.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Wij gaan ook niet.......
We kijken later wel via internet naar "uitzending gemist" :idea:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens

Bericht door Rens »

Lassie schreef:nopez... ik ga niet. jammer.

ik ga fietsen op de hoge veluwe.
heb je alleen wat aan als geen last hebt van hoogtevrees............ :mrgreen:
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

Helaas, helaas, ik moet werken... anders was ik wel gegaan, ik woon praktisch naast het Gelredome. Had ik zelfs mee kunnen helpen bij het radio-team. Ik denk dat het met band begeleid gaat worden maar wel een wat behoudende band, want de gemiddelde leeftijd zal wat hoger zijn dan bijv. op een jongerendag. Veel klassieke instrumenten erbij allicht. Ze gaan wel groot uitpakken denk ik.

Hoe het zingt? Ach, het is anders dan in een kerk.... Bij de Jongerendag vind ik het niet zo prettig zingen... maar dan heb je hardere muziek enzo, het zal nu wel iets meer gedragen zijn en dan kan het denk ik best goed in het stadion. Ik zal het eens aan mijn ouders vragen, die gaan waarschijnlijk ook wel even langs.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Morgen is het zover!!!
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:Morgen is het zover!!!
Dat jij verbannen wordt??????

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Moderatorbericht:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Breekijzertje schreef:Morgen is het zover!!!
Wat zal het morgen heeeeeeeeeeeerlijk ruuuuuuustig zijn hier op het forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Plaats reactie