huh? leef jij nog in het OT?jvdg schreef:Hoe was op deze zaterdag onze Sabbathsheiliging?
Hoe breng jij je zaterdag door?
- Miscanthus
OT?? OerTijd???Miscanthus schreef:huh? leef jij nog in het OT?jvdg schreef:Hoe was op deze zaterdag onze Sabbathsheiliging?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Zoals je wellicht al gelezen hebt, we hebben nog wat boodschappen gedaan, mijn mannetje heeft een heerlijke visschotel voor me gemaakt en we kregen een medeforummer op bezoek waar we lekker mee hebben bijgepraat óók en vooral over onze geloofsbeleving. En hoe was jouw dag???jvdg schreef:Hoe was op deze zaterdag onze Sabbathsheiliging?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt schreef:Dan kan ik erover meepraten (niet dat ik er trots op ben want het is moeilijk genoeg) maar ik heb één kind met adhd en één met een aan autisme verwante gedragsstoornis dus ik kan me er iets bij voorstellen dat het best zwaar is om op zulke kinderen te passen al doe je het met veel liefde.........Daphne schreef:+ een autisch verwante stoornis geloof ik. Heb eens op een PDDNOS kind gepast! Mega intelligent was hij, alleen vond hij het moeilijk om 'normaal' contact te leggen en te onderhouden.Mariavt schreef:Heeft iets weg van adhd toch???myster schreef: ligt eraan wat je gezond vindt. Lichamelijk allemaal. Maar 2 hebben PDD-nos. Verder heerlijke kinderen, maar wel met een extra "gebruiksaanwijzing".

Houden jullie zo van de ZATERDAG wees gerust we zijner weer op weg na toe bij tijd van leven-----------D---------------W---------D---------------------V-----------------------ZATERDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG. :!: :!: :!: :!:
Heiliging?jvdg schreef:Hoe was op deze zaterdag onze Sabbathsheiliging?
Ik heb gewerkt tot 5, daarna met de trein van Hilversum naar Kruiningen-Yerseke, toen met de bus naar Goes, want de NS was aan het spoor bezig. Toen nog een stukje van een avond van de jongerenvereniging meegemaakt, daarna naar 's Heerhendrikskinderen om spullen te dumpen en fietsen te halen... toen wat gedronken met wat vrienden/vriendinnen van mijn vriendin erbij, rond half 1 weer naar huis gefietst, om 1 uur gaan slapen.
Dat was mijn sabbatsheiliging

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Neem er nog een........Adorote schreef:Houden jullie zo van de ZATERDAG wees gerust we zijner weer op weg na toe bij tijd van leven-----------D---------------W---------D---------------------V-----------------------ZATERDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG. :!: :!: :!: :!:
die met een fles wijn?Mariavt schreef:Zoals je wellicht al gelezen hebt, we hebben nog wat boodschappen gedaan, mijn mannetje heeft een heerlijke visschotel voor me gemaakt en we kregen een medeforummer op bezoek waar we lekker mee hebben bijgepraat óók en vooral over onze geloofsbeleving. En hoe was jouw dag???jvdg schreef:Hoe was op deze zaterdag onze Sabbathsheiliging?
Béétje laat antwoord maar ja hij/zij had een fles wijn meegebracht, kun jij gedachten lezen of zo?????????helma schreef:die met een fles wijn?Mariavt schreef:Zoals je wellicht al gelezen hebt, we hebben nog wat boodschappen gedaan, mijn mannetje heeft een heerlijke visschotel voor me gemaakt en we kregen een medeforummer op bezoek waar we lekker mee hebben bijgepraat óók en vooral over onze geloofsbeleving. En hoe was jouw dag???jvdg schreef:Hoe was op deze zaterdag onze Sabbathsheiliging?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Ik breng mn zaterdag verschillend door... de ene keer werk ik de andere keer niet.
Als k niet werk ga k meestal uitgebreid lekker shoppen (soms kijken, soms kopen!). Gezellig samen lunchen en dineren thuis en avond verschilt nogal. Of k ga lekker weg naar vrienden/verjaardag etc etc. of k blijf lekker thuis voor de buis of de pc of... sja weet ik veel... net waar k zin in heb
Als k niet werk ga k meestal uitgebreid lekker shoppen (soms kijken, soms kopen!). Gezellig samen lunchen en dineren thuis en avond verschilt nogal. Of k ga lekker weg naar vrienden/verjaardag etc etc. of k blijf lekker thuis voor de buis of de pc of... sja weet ik veel... net waar k zin in heb

- sweelinck 25
Komende zaterdag?? Nog geen flauw benul van..........SDS 53, of de oranje-rommelmarkt........ (tja, die goedbedoelde rotzooi die de Oranjes op Koninginnedag bij het bordes van Soestdijk legden, worden nu nóg steeds op rommelmarkten verkocht voor een grijpstuiver)
Moderatorbericht:
hahaha, de stalmeester so- euh gooide die troep toch achter de rododendronsRens schreef:Komende zaterdag?? Nog geen flauw benul van..........SDS 53, of de oranje-rommelmarkt........ (tja, die goedbedoelde rotzooi die de Oranjes op Koninginnedag bij het bordes van Soestdijk legden, worden nu nóg steeds op rommelmarkten verkocht voor een grijpstuiver)
Ik ga klussen bij mensen die onder de armoedegrens leven. We hadden een cursus over dienstbaarheid en men vond het wel goed om dan ook gewoon concreet wat te gaan doen... dus is er met een aantal mensen en stichtingen wat opgezet. Heb wel een leuke klus, samen met mijn vriendin en nog iemand (ouderling) ergens een totaal overwoekerde tuin opknappen. Daarna gaan we met z'n allen bij een andere broeder eten die voor ons allemaal gaat koken. Hij schijnt nooit te koken dus het is nog maar de vraag of het wat wordt, maar anders kunnen we altijd nog pizza's laten bezorgen he. Verder lekker in de tuin zitten en een paar biertjes drinken
Wordt vast een toffe zaterdag dus.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."