Er wordt hier nogal eens geredeneerd hoe je de zondag doorbrengt
Eigenlijk ben ik best wel nieuwsgierig hoe jullie de zaterdag doorbrengen. Voor de meesten is dit een vrije dag toch?
Ben benieuwd...........
Sporten, werken, op visite, met vrienden wat gaan drinken, met vriendin naar een filmpje kijken of naar een cafe of lekker op de bank hangen. Ik doe zoveel op een zaterdag en wat, dat verschilt weer per zaterdag.Mariavt schreef:Nou laat ik ook maar even een onzin topic neerplanten.
Er wordt hier nogal eens geredeneerd hoe je de zondag doorbrengt
Eigenlijk ben ik best wel nieuwsgierig hoe jullie de zaterdag doorbrengen. Voor de meesten is dit een vrije dag toch?
Ben benieuwd...........
Heb je dan geen sticker op je brievenbus met:Afgewezen schreef:De zaterdag begon erg slecht!!
In plaats van het ND zat het AD in mijn bus. Dan ben ik meteen uit mijn humeur. Ik hoef die AD echt niet, dus die kon gelijk in de papiercontainer. Ontbijt zonder krant dus. Van ellende de radio aangezet, viel ik met mijn neus in de EO-landdag. Toch nog wat.
Nou maar hopen dat ik het ND nog krijg...
zucht voor jou, maar voor mij is dat ontspanning zo 1 keer in de twee weken een dagje huishouden draaiend houdenLambertus schreef:wassen...strijkend....boodschappen doen ...ZUCHT
een lange tijd terug had het ND een sticker voor op de brievenbus:Marnix schreef:Heb je dan geen sticker op je brievenbus met:Afgewezen schreef:De zaterdag begon erg slecht!!
In plaats van het ND zat het AD in mijn bus. Dan ben ik meteen uit mijn humeur. Ik hoef die AD echt niet, dus die kon gelijk in de papiercontainer. Ontbijt zonder krant dus. Van ellende de radio aangezet, viel ik met mijn neus in de EO-landdag. Toch nog wat.
Nou maar hopen dat ik het ND nog krijg...
JA wel christelijke lectuur
NEE geen seculiere meuk
?