Hoe breng jij je zaterdag door?

myster

Bericht door myster »

Door jouw zucht dacht ik al dat het bij jou ietsie anders lag dan bij mij. Meestal word ik in de watten gelegd en hoef heel weinig huishoudelijke taken te verrichten. Omdat mijn vrouw ook enkele dagdelen door de week werkt, heb ik een paar vaste taken op me genomen zoals dweilen, badkamer en toilet schoonhouden en de strijk. En daar heb ik meestal wel plezier in.
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:Deze zaterdag, heel zielig voo rhet grootste deel in bed doorgebracht. Manlief heeft het huis op orde gebracht, boodschappen gedaan en haalt nu iets bij de chinees. Mijn zoon heeft heel lief een puzzelboekje voor me gekocht omdat hij het zo zielig vindt dat mama ziek is. En nu zit ik even met een kop kruidenthee achter de computer.
heeft 'ie niet eens voor je gekookt??????????? tssssssssssssss :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Deze zaterdag, heel zielig voo rhet grootste deel in bed doorgebracht. Manlief heeft het huis op orde gebracht, boodschappen gedaan en haalt nu iets bij de chinees. Mijn zoon heeft heel lief een puzzelboekje voor me gekocht omdat hij het zo zielig vindt dat mama ziek is. En nu zit ik even met een kop kruidenthee achter de computer.
heeft 'ie niet eens voor je gekookt??????????? tssssssssssssss :mrgreen: :mrgreen:
Dat doet hij ALTIJD zondag een heerlijk soepje!!! Ik heb niets te klagen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
myster

Bericht door myster »

JolandaOudshoorn schreef:Deze zaterdag, heel zielig voo rhet grootste deel in bed doorgebracht. .
beterschap!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Druk :mrgreen:
Eppie

Bericht door Eppie »

De zaterdag begon erg slecht!!
In plaats van het ND zat het AD in mijn bus. Dan ben ik meteen uit mijn humeur. Ik hoef die AD echt niet, dus die kon gelijk in de papiercontainer. Ontbijt zonder krant dus. Van ellende de radio aangezet, viel ik met mijn neus in de EO-landdag. Toch nog wat.
Nou maar hopen dat ik het ND nog krijg...
Dat komt waarschijnlijk omdat het ND door de AD bezorger wordt rondgestrooid. Nu leest een AD lezer het ND en heeft een goede dag en wie weet wat daar voor goeds uit voort komt.

ps. waarom lees jíj géén RD. :|

werkend
Geeft niks meid werken moeten er meer doen vandaag en bovendien een vrije zaterdag is toch niet geheel bijbels [toch?]
wassen...strijkend....boodschappen doen ...ZUCHT
Heej Lambertus ook weer terug? Nog steeds werkzaam bij de grote automatiseerder?
Maar wie ben ik?
helma

Bericht door helma »

myster schreef:Ik heb de eer op mijn kroost te mogen letten terwijl vrouwlief de behoeftige naasten verzorgt.
Een taak die overigens niet zwaar valt.
hoeveel kiddies heb je?
myster

Bericht door myster »

5, variërend in leeftijd van 14 jaar tot bijna 8 maanden
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

myster schreef:5, variërend in leeftijd van 14 jaar tot bijna 8 maanden
Gezonde kinderen?
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
myster

Bericht door myster »

uitgeworpen schreef:
Gezonde kinderen?
ligt eraan wat je gezond vindt. Lichamelijk allemaal. Maar 2 hebben PDD-nos. Verder heerlijke kinderen, maar wel met een extra "gebruiksaanwijzing".
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

De zaterdag... vandaag was het een dagje keukenhof. Gezellig tussen alle japanners 'Holland' ontdekken :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
jvdg

Bericht door jvdg »

Hoe was op deze zaterdag onze Sabbathsheiliging?
Mariavt

Bericht door Mariavt »

myster schreef:
uitgeworpen schreef:
Gezonde kinderen?
ligt eraan wat je gezond vindt. Lichamelijk allemaal. Maar 2 hebben PDD-nos. Verder heerlijke kinderen, maar wel met een extra "gebruiksaanwijzing".
Heeft iets weg van adhd toch???
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Daphne

Bericht door Daphne »

Mariavt schreef:
myster schreef:
uitgeworpen schreef:
Gezonde kinderen?
+ een autisch verwante stoornis geloof ik. Heb eens op een PDDNOS kind gepast! Mega intelligent was hij, alleen vond hij het moeilijk om 'normaal' contact te leggen en te onderhouden.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Daphne schreef:
Mariavt schreef:
myster schreef:
uitgeworpen schreef: Gezonde kinderen?
+ een autisch verwante stoornis geloof ik. Heb eens op een PDDNOS kind gepast! Mega intelligent was hij, alleen vond hij het moeilijk om 'normaal' contact te leggen en te onderhouden.
Dan kan ik erover meepraten (niet dat ik er trots op ben want het is moeilijk genoeg) maar ik heb één kind met adhd en één met een aan autisme verwante gedragsstoornis dus ik kan me er iets bij voorstellen dat het best zwaar is om op zulke kinderen te passen al doe je het met veel liefde.........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Plaats reactie