Hoe breng jij je zaterdag door?
Door jouw zucht dacht ik al dat het bij jou ietsie anders lag dan bij mij. Meestal word ik in de watten gelegd en hoef heel weinig huishoudelijke taken te verrichten. Omdat mijn vrouw ook enkele dagdelen door de week werkt, heb ik een paar vaste taken op me genomen zoals dweilen, badkamer en toilet schoonhouden en de strijk. En daar heb ik meestal wel plezier in.
heeft 'ie niet eens voor je gekookt??????????? tssssssssssssss :mrgreen: :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Deze zaterdag, heel zielig voo rhet grootste deel in bed doorgebracht. Manlief heeft het huis op orde gebracht, boodschappen gedaan en haalt nu iets bij de chinees. Mijn zoon heeft heel lief een puzzelboekje voor me gekocht omdat hij het zo zielig vindt dat mama ziek is. En nu zit ik even met een kop kruidenthee achter de computer.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Dat doet hij ALTIJD zondag een heerlijk soepje!!! Ik heb niets te klagen!Rens schreef:heeft 'ie niet eens voor je gekookt??????????? tssssssssssssss :mrgreen: :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Deze zaterdag, heel zielig voo rhet grootste deel in bed doorgebracht. Manlief heeft het huis op orde gebracht, boodschappen gedaan en haalt nu iets bij de chinees. Mijn zoon heeft heel lief een puzzelboekje voor me gekocht omdat hij het zo zielig vindt dat mama ziek is. En nu zit ik even met een kop kruidenthee achter de computer.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat komt waarschijnlijk omdat het ND door de AD bezorger wordt rondgestrooid. Nu leest een AD lezer het ND en heeft een goede dag en wie weet wat daar voor goeds uit voort komt.De zaterdag begon erg slecht!!
In plaats van het ND zat het AD in mijn bus. Dan ben ik meteen uit mijn humeur. Ik hoef die AD echt niet, dus die kon gelijk in de papiercontainer. Ontbijt zonder krant dus. Van ellende de radio aangezet, viel ik met mijn neus in de EO-landdag. Toch nog wat.
Nou maar hopen dat ik het ND nog krijg...
ps. waarom lees jíj géén RD. :|
Geeft niks meid werken moeten er meer doen vandaag en bovendien een vrije zaterdag is toch niet geheel bijbels [toch?]werkend
Heej Lambertus ook weer terug? Nog steeds werkzaam bij de grote automatiseerder?wassen...strijkend....boodschappen doen ...ZUCHT
Maar wie ben ik?
-
Heeft iets weg van adhd toch???myster schreef:ligt eraan wat je gezond vindt. Lichamelijk allemaal. Maar 2 hebben PDD-nos. Verder heerlijke kinderen, maar wel met een extra "gebruiksaanwijzing".uitgeworpen schreef:Gezonde kinderen?myster schreef:5, variërend in leeftijd van 14 jaar tot bijna 8 maanden
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
+ een autisch verwante stoornis geloof ik. Heb eens op een PDDNOS kind gepast! Mega intelligent was hij, alleen vond hij het moeilijk om 'normaal' contact te leggen en te onderhouden.Mariavt schreef:Heeft iets weg van adhd toch???myster schreef:ligt eraan wat je gezond vindt. Lichamelijk allemaal. Maar 2 hebben PDD-nos. Verder heerlijke kinderen, maar wel met een extra "gebruiksaanwijzing".uitgeworpen schreef:Gezonde kinderen?myster schreef:5, variërend in leeftijd van 14 jaar tot bijna 8 maanden
Dan kan ik erover meepraten (niet dat ik er trots op ben want het is moeilijk genoeg) maar ik heb één kind met adhd en één met een aan autisme verwante gedragsstoornis dus ik kan me er iets bij voorstellen dat het best zwaar is om op zulke kinderen te passen al doe je het met veel liefde.........Daphne schreef:+ een autisch verwante stoornis geloof ik. Heb eens op een PDDNOS kind gepast! Mega intelligent was hij, alleen vond hij het moeilijk om 'normaal' contact te leggen en te onderhouden.Mariavt schreef:Heeft iets weg van adhd toch???myster schreef:ligt eraan wat je gezond vindt. Lichamelijk allemaal. Maar 2 hebben PDD-nos. Verder heerlijke kinderen, maar wel met een extra "gebruiksaanwijzing".uitgeworpen schreef: Gezonde kinderen?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !