Visje achter op de auto

Arretje

Bericht door Arretje »

Breekijzertje schreef:
Marnix schreef:
Rens schreef:
Breekijzertje schreef:Visje dus............

Geen visje op de scootmobiel Rens?
nee, een levensgrote haai die een visje verorbert............méns laat toch eens naar de inhoud van je hersenpan kijken...........
Rustig, rustig. ;) Het zou toch kunnen? Ik ken iemand die zijn hele rolstoel vol reflecterende visjes (zelfs op de spaken) heeft :)
Ik weet ook niet wat Rens bezielt. Hij reageert geprikkeld vind ik.
'k Heb namelijk ook wel eens een vismobiel gezien.......
Zou het misschien zo kunnen zijn dat je het bloed onder zijn nagels vandaan haalt? Het is maar een idee hoor.... :roll:
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Arretje schreef:
Zou het misschien zo kunnen zijn dat je het bloed onder zijn nagels vandaan haalt? Het is maar een idee hoor.... :roll:
Je slaat de bekende spijker precies op [haar kop Arretje. :cry:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Adorote

Bericht door Adorote »

De Vis achter op de auto prima maar ook voor in een kruis hangen en dat dat goed zichtbaar is,elke gelovige zou dat moeten doen , en zou ook van zelfsprekend moeten zijn, voor zeer zeer velen is het dat ook.

Het Christendom moet overal totaal zichtbaar zijn enmet radicaliteit uitgedragen worden totaal.
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:Het Christendom moet overal totaal zichtbaar zijn en met radicaliteit uitgedragen worden totaal.
Hoeveel agressie wordt erdoor opgewekt, die zich tegen de "uitdrager" van die radicaliteit zal richten?

De mentaliteit heden ten dage is van dien aard, dat je, alléén al omdat je iemand aankijkt, al in elkaar gehengst wordt..............laat staan als je dergelijke radicaliteit ten toon spreidt.

En dan kun je wel zeggen dat "iemand die zijn leven wil behouden het zal verliezen, maar wie zijn leven verliest om Mijnentwil het zal behouden", een mens is een mens is een mens nietwaar, en derhalve wil je gewoon niet in elkaar getimmerd worden door oververhitte idioten.....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Rens schreef:
Adorote schreef:Het Christendom moet overal totaal zichtbaar zijn en met radicaliteit uitgedragen worden totaal.
Hoeveel agressie wordt erdoor opgewekt, die zich tegen de "uitdrager" van die radicaliteit zal richten?

De mentaliteit heden ten dage is van dien aard, dat je, alléén al omdat je iemand aankijkt, al in elkaar gehengst wordt..............laat staan als je dergelijke radicaliteit ten toon spreidt.

En dan kun je wel zeggen dat "iemand die zijn leven wil behouden het zal verliezen, maar wie zijn leven verliest om Mijnentwil het zal behouden", een mens is een mens is een mens nietwaar, en derhalve wil je gewoon niet in elkaar getimmerd worden door oververhitte idioten.....................

Deze reacatie Rens een woord----INDIANENVERHALEN.
memento

Bericht door memento »

prima maar ook voor in een kruis hangen en dat dat goed zichtbaar is
Een kruis voor in je auto... Dan denkt iedereen dat je een allochtoon bent, die van bling-bling en rap houdt....
Marnix

Bericht door Marnix »

of als protestant een sticker op je auto: Ik rem niet voor katholieken.

:roll:

Zucht. Even serieus. Als mensen het doen, prima. Als ze het niet doen, prima. Het gaat er om dat je je christen zijn door je houding laat merken. En niet door udit soort uiterlijkheden.

Dus voor de duidelijkheid, de eerste zin, dat is niet gemeend :)

Even een stukje uit een nummer van The O.C. Supertones, over bumperstickers enzo.

Our hearts have grown so cold
And we’ve such numb souls
But shirts and bumper stickers
Man we got ’em by the truckload
Is true religion what you have around your wrist?
What does the scripture say of this?

They honor me with words
But their hearts are far away
I call ’em like I see ’em
And that’s what I see today
So I call on john edwards
Who preched us all awake
We try to be emotional but here is our mistake
As a church we lack repentance and we lack true affection
Not only in our minds but our hearts need correction
And man that’s true religion, resignation and contrition
To love each other so much that we’d die before division
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Daphne

Bericht door Daphne »

memento schreef:
prima maar ook voor in een kruis hangen en dat dat goed zichtbaar is
Een kruis voor in je auto... Dan denkt iedereen dat je een allochtoon bent, die van bling-bling en rap houdt....
:D :wink:

K heb eens in Rome in n auto gezeten, non bestuurde de auto! Geweldig, hoe asociaal ze door het verkeer zich begaf! :D Kruis heeft dus niets te maken met n normale rijstyle :D
caprice

Bericht door caprice »

matthijs019 schreef:Maar visjes met daar achter een haaitje vind ik wel grof.
Waarom? Hij krijgt hem niet te pakken. Dat is hem nog nooit gelukt en 't zal hem niet lukken ook.

Ik heb zelf geen visje achterop de auto. Op de eerste auto wel. Maar ik vind het eigenlijk niet nodig. Het moet aan andere dingen zichtbaar zijn. Jammer als je een visje nodig hebt om het duidelijk te maken.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
jvdg

Bericht door jvdg »

caprice schreef:
Waarom? Hij krijgt hem niet te pakken. Dat is hem nog nooit gelukt en 't zal hem niet lukken ook.

Ik heb zelf geen visje achterop de auto. Op de eerste auto wel. Maar ik vind het eigenlijk niet nodig. Het moet aan andere dingen zichtbaar zijn. Jammer als je een visje nodig hebt om het duidelijk te maken.
Begin bijv. om je netjes in het verkeer te gedragen.

Wat die haai betreft, je hebt volkomen gelijk.
Mona Lisa

Bericht door Mona Lisa »

Ik krijg af en toe een haaien-sticker bij een of ander kledingmerk. Maar ik heb een hekel aan stickers. Ik wil geen stickers van garages op m'n auto, ook geen visjes en ook geen haaien.
jvdg

Bericht door jvdg »

Mona Lisa schreef:Ik krijg af en toe een haaien-sticker bij een of ander kledingmerk. Maar ik heb een hekel aan stickers. Ik wil geen stickers van garages op m'n auto, ook geen visjes en ook geen haaien.
En geen kruisjes etc......
M'n auto is een vervoermiddel en geen reclamebord of sandwichman.

Op m'n bapen of computers zul je ook geen stickers aantreffen.

Wees persoonlijk een reclamebord voor waar je voor staat.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

jvdg schreef:
Mona Lisa schreef:Ik krijg af en toe een haaien-sticker bij een of ander kledingmerk. Maar ik heb een hekel aan stickers. Ik wil geen stickers van garages op m'n auto, ook geen visjes en ook geen haaien.
En geen kruisjes etc......
M'n auto is een vervoermiddel en geen reclamebord of sandwichman.

Op m'n bapen of computers zul je ook geen stickers aantreffen.

Wees persoonlijk een reclamebord voor waar je voor staat.
Hoorde Ds G. Toornvlied een keer zeggen een nul in een grote
slee blijft een mispunt in blik :mrgreen:
rekcor

Bericht door rekcor »

caprice schreef:Ik heb zelf geen visje achterop de auto. Op de eerste auto wel. Maar ik vind het eigenlijk niet nodig. Het moet aan andere dingen zichtbaar zijn. Jammer als je een visje nodig hebt om het duidelijk te maken.
Tsja, het een sluit het ander natuurlijk niet uit
Marnix

Bericht door Marnix »

JvdG, helemaal mee eens.
caprice schreef:

Ik dacht dat je een christen ook aan zijn gewaad herkende. Uiterlijkheden kunnen er in ieder geval wel toe doen... Maar als je dat visje er voor nodig hebt is dat inderdaad jammer.... als je het gewoon doet om wat uit te dragen, prima, zolang men het ook maar in het dagelijks leven doen. Niet alleen met visjes, armbandjes etc. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie