Breekijzertje schreef:
Ik ontving nog een aardige fooi......
€ 2,50.........................
Nee, nee, nee......jij probeert mij uit de tent te lokken.................
Dit gaat over spaarsaldi...niet over fooien........
Misschien dat er een apart topic over fooien geopend kan worden?
Mariavt schreef:Niet iedereen wil het aan de grote klok hangen hoeveel spaargeld hij/zij heeft of juist helemaal niet heeft, da's toch niet zo vreemd?
Er rust idd een beetje een taboe op in Nederland.
Ik heb mijn saldo al genoemd en vind het nu een beetje vervelend dat er niet meer openheid komt op dit forum hierover.
In de USA schijnt er geen taboe over dit onderwerp te zijn.
Misschien wil/kan Bert ons wat meer vertellen?
Dat zul je hem dan waarschijnlijk per pb moeten vragen want volgens mij kíjkt hij niet eens naar dit soort topics.
Heb net Bert ff ge-u2u-ed over zijn evt. spaarsaldi.
Bedankt Marietje.
Breekijzertje schreef:
Wat let je..................... :roll:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Breekijzertje schreef:
Ik ontving nog een aardige fooi......
€ 2,50.........................
Nee, nee, nee......jij probeert mij uit de tent te lokken.................
Dit gaat over spaarsaldi...niet over fooien........
en je hebt het zélf over "een aardige fooi" :shock:
Misschien krijgt Breekijzertje 2,50 per bericht, zinnig of onzinnig hier. Dan snap ik die 28000 euro wel. :roll:
Breekijzertje, beleg je het geld ook of doe je er puur mee sparen?
Oh en ik heb nog een vraag: Er staat geschreven: maak vrienden met behulp van de valse mammon, opdat jullie in de eeuwige tenten worden opgenomen wanneer de mammon er niet meer is.
Rekeningnummer hebben?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mariavt schreef:Niet iedereen wil het aan de grote klok hangen hoeveel spaargeld hij/zij heeft of juist helemaal niet heeft, da's toch niet zo vreemd?
Ik heb mijn saldo al genoemd en vind het nu een beetje vervelend dat er niet meer openheid komt op dit forum hierover.
Dat zul je hem dan waarschijnlijk per pb moeten vragen want volgens mij kíjkt hij niet eens naar dit soort topics. :?
Bedankt Marietje.
Iemand me dit bericht aangewezen:
1. Ik woon niet in de USA
2. Ik werkt gewoon voor een inkomen, heb een groot gezin, verder doe ik royaal mijn plicht aan de kerkelijke noden
3. Heb je niks mee te maken.
4. Als je wat nodig heb, stap even naar de diakonie
Oh, en Breekijzertje, mag jij liegen?
Heb namelijk geen pm van je gehad.
Laatst gewijzigd door Bert Mulder op 17 apr 2007, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Breekijzertje schreef:
Dat zul je hem dan waarschijnlijk per pb moeten vragen want volgens mij kíjkt hij niet eens naar dit soort topics.
Bedankt Marietje.
2. Ik werkt gewoon voor een inkomen, heb een groot gezin, verder doe ik royaal mijn plicht aan de kerkelijke noden
goeie reactie Bert, zo denk ik er precies ook over. al heb ik (nog) niet zo'n groot gezin als jij. (maar ja, ik ben nog wat jaartjes jonger he )
Breekijzertje schreef:
Bedankt Marietje.
Breekijzertje schreef:
Bedankt Marietje.
1. Nou ja....iig in Wild West.
2. Dat laatste siert je.
3. Wil ik wel graag weten.....
4. Dank voor de tip!
Heb jou echt een pm gestuurd. Ik lieg niet. Gek dat je het niet hebt ontvangen. Misschien issie nog onderweg door de grote afstand....
Voor de rest: Houd je hoofd koel....bij alles wat je doet.....
Mariavt schreef:
Dat zul je hem dan waarschijnlijk per pb moeten vragen want volgens mij kíjkt hij niet eens naar dit soort topics. :?
Bedankt Marietje.
1. Nou ja....iig in Wild West.
2. Dat laatste siert je.
3. Wil ik wel graag weten.....
4. Dank voor de tip!
Heb jou echt een pm gestuurd. Ik lieg niet. Gek dat je het niet hebt ontvangen. Misschien issie nog onderweg door de grote afstand....
Voor de rest: Houd je hoofd koel....bij alles wat je doet.....
Breekijzer, for your information:
Canada is net zo min wild west als dat je niet tegen een Schot zegt dat hij uit Engeland komt. Nee meer nog...
Canada is net zo min wild west als een Ier niet Engels is.
Kun je beter een Nederlander een Belg of een Duitser noemen...
Of een Mexicaan een Yankee...
We zijn gewoon buren, that's all.
Je vind werken en een groot gezin niet sieren, maar aan een kerkelijk doel geven wel?
Nou, ik vind gewoon dat ik mijn dure plicht doe, dus wat dat betreft siert het me niet.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
jvdg schreef:Ik heb 140.000.000 Euro's op mijn rekening staan.
Mijn probleem is echter dat mijn Bank dit niet weet!!!!
Wie helpt mij zoeken?
Dit is overigens geen grap.
Debet in je rekening-courant zeker.
zit het niet in het zgn. "Grijze Circuit" ?? Bedragen waarvan ze niet weten waar ze vandaan komen of waar ze heen moeten (door kleine verschrijvingen) die komen in het Grijze Circuit terecht. Ze zijn er wel in terug te vinden als je een heleboel info kunt geven over aard en herkomst alsmede bestemming van een bepaalde som gelds..................of is het "zwart geld" :mrgreen: