Hoeveel spaargeld heb jij?
Hoeveel spaargeld heb jij?
Ik bij het spits dan maar af:
Zit nu zo'n beetje op de € 28.000,00.
- JolandaOudshoorn
Re: Hoeveel spaargeld heb jij?
Vandaar dat jij lekker thuis kan zitten :mrgreen: :mrgreen: en niks doen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dan alleen van die onzinnige topics te openen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Breekijzertje schreef:Ik bij het spits dan maar af:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het is serieus!!!! Echt waar!!!! Vind het zelf niet extreem veel. Het is ook niet om te pronken ofzo.JolandaOudshoorn schreef:Vandaar dat jij lekker thuis kan zitten :mrgreen: :mrgreen: en niks doen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dan alleen van die onzinnige topics te openen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Breekijzertje schreef:Ik bij het spits dan maar af:
Ben gewoon ff benieuwd naar andermans vulling van de ouwe sok.
Nogmaals...het is niet om te pronken.vlinder schreef:Is dit niet een beetje pijnlijk voor mensen die rood spaargeld hebben?
Die zouden met de helft al erg blij zijn, en jij hebt het niet nodig en het staat op de bank.....
Ik lees wel eens dat mensen gemiddeld € 6.500,00 aan centjes hebben.
Ik denk dat het gemiddelde HIER hoger ligt....
Heb het binnenkort wel nodig.....deels....voor een andere auto.....geen nieuwe hoor.....dan is alles opeens weg.........vlinder schreef:Is dit niet een beetje pijnlijk voor mensen die rood spaargeld hebben?
Die zouden met de helft al erg blij zijn, en jij hebt het niet nodig en het staat op de bank.....
Je vind het niet veel, maar suggereert wel dat het zou kunnen zijn om te pronken?Breekijzertje schreef:Vind het zelf niet extreem veel. Het is ook niet om te pronken ofzo.
Dat is tegenstrijdig.
Je klinkt als een puber.
Neither do I.vlinder schreef:ik zal vast dom overkomen, maar ik snap hier niets van...jvdg schreef:Geen grap.Breekijzertje schreef:Geen grap??jvdg schreef:Ik heb 140.000.000 Euro's op mijn rekening staan.
Mijn probleem is echter dat mijn Bank dit niet weet!!!!
Wie helpt mij zoeken?
Dit is overigens geen grap.
-
Ik vraag me sterk af wat je nu precies met dit topic wil bereiken!
Maakt het uit hoeveel spaargeld iemand heeft?
Volgens mij zijn we allemaal gelijk en hebben we allemaal wat.
En daarbij: Als of geld het belangrijkste is op deze aardbol!
Op mij komt het wel een beetje ooguitstekend over.
Maar ja... wie ben ik?
Maakt het uit hoeveel spaargeld iemand heeft?
Volgens mij zijn we allemaal gelijk en hebben we allemaal wat.
En daarbij: Als of geld het belangrijkste is op deze aardbol!
Op mij komt het wel een beetje ooguitstekend over.
Maar ja... wie ben ik?
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster