Wij idem. met als gevolg dat wij bijna 6 jaar later nog aan het verbouwen zijnvlinder schreef:Toen wij gingen trouwen hebben we ons hele huis met minder ingericht.....incl. trouwen en huis opknappen.......

Tja hoort ook bij rentmeesterschap tochvlinder schreef:Bij ons was alles voor het trouwen af....
Ik bedoelde alleen aan te geven: Breekie zegt in haar posting:
wat is 28.000 euro nu. nieuwe auto, bank, hh-materiaal.
Met dat geld kun je veel meer doen, als je een wat minder dure smaak hebt.... en onze auto is nu ook nog geen 2 jaar oud.....ook een half jaar daarvoor gekocht.....wij vinden practisch beter dan mooi en duur.....en ja dan kun je soms wat over houden....appeltje voor de dorst.
Of om weg te gevenvlinder schreef:Bij ons was alles voor het trouwen af....
Met dat geld kun je veel meer doen, als je een wat minder dure smaak hebt.... en onze auto is nu ook nog geen 2 jaar oud.....ook een half jaar daarvoor gekocht.....wij vinden practisch beter dan mooi en duur.....en ja dan kun je soms wat over houden....appeltje voor de dorst.
precies, maar dat vond ik nou ook weer "kijk eens hoe goed" achtig klinken.....JolandaOudshoorn schreef:Of om weg te gevenvlinder schreef:Bij ons was alles voor het trouwen af....
Ik denk dat de mensen aan wie je het geeft je erg dankbaar zullen zijn en dat heeft niets te maken met "kijk eens hoe goed" :roll:memento schreef:precies, maar dat vond ik nou ook weer "kijk eens hoe goed" achtig klinken.....JolandaOudshoorn schreef:Of om weg te gevenvlinder schreef:Bij ons was alles voor het trouwen af....
J.C. Philpot schreef:Volgens mij ben jij een vrouw, is het niet? Ik zoek nog een dame met een goed gevulde bankrekening, om samen tot een winstgevend huwelijk te komen. Als je interesse heb hoor ik het welBreekijzertje schreef:Ik bij het spits dan maar af:
Zit nu zo'n beetje op de € 28.000,00.
Ben je trouwens de overval al een beetje te boven?Marnix schreef:Ik heb 2 weken geleden net maar weer een spaarrekening geopend, ik ga het maar meer es proberen![]()
Als je al járen niet hebt kúnnen sparen is het een klap geld ineens.Breekijzertje schreef: Mensen wat is nou € 28.000,00?
Een auto die het begeeft.......een bankstel dat vervangen moet worden......wat huishoudelijke apparaten......meubilair vervangen.......
Het is zo op hoor!
Verkijk je niet.
Je kan slijmen wat je wilt....je krijgt het toch niet hoor!!!..... :mrgreen:Mariavt schreef:Ik denk dat de mensen aan wie je het geeft je erg dankbaar zullen zijn en dat heeft niets te maken met "kijk eens hoe goed" :roll:memento schreef:precies, maar dat vond ik nou ook weer "kijk eens hoe goed" achtig klinken.....JolandaOudshoorn schreef:Of om weg te gevenvlinder schreef:Bij ons was alles voor het trouwen af....
:roll: :roll: :roll: Vroeg ik daarom dan?????????????Breekijzertje schreef:Je kan slijmen wat je wilt....je krijgt het toch niet hoor!!!..... :mrgreen:Mariavt schreef:Ik denk dat de mensen aan wie je het geeft je erg dankbaar zullen zijn en dat heeft niets te maken met "kijk eens hoe goed" :roll:memento schreef:
precies, maar dat vond ik nou ook weer "kijk eens hoe goed" achtig klinken.....
ja, idd, 2 keer per jaar naar Rome, naar de Paus o.a., de audienties, kroeg- cq terrassjeslopen, restaurantje dit én dat............Lambertus schreef:Minus 31000 eurie ...lekker he ? Leg er wel nachten wakker van
Tis ooit goed met me gegaan maar nu ......