Zwanger misschien? :roll:Ma Vis schreef:Wat is er met je Vlinder?vlinder schreef:Maxima wilde zelf doorwerken omdat ze zich nog zo goed voelde. Ligt ook aan je beroep. Ik weet zeker dat ze in de zorg dit niet had gedaan. Dan kun je niet met een dikke trommel een zwaar iemand in bed draaien of eruit halen.....zoiets kun je niet vergelijken....
Wordt er hier nu op refoforum zo gepleit voor een zwangere MOEDER die werkt? Ze heeft 2 kinderen thuis, me dunkt dat ze daar ook had kunnen zijn.....
Je lijkt wat geirriteerd de laatste tijd.
Dat komt vast niet alleen omdat je alle discussies al hebt gehad.
Oranje boven (of onder)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Helemaal mee eens! En de prins moet het haar maar eens aanzeggen, haar gezin niet zo te verwaarlozen.vlinder schreef:Maxima wilde zelf doorwerken omdat ze zich nog zo goed voelde. Ligt ook aan je beroep. Ik weet zeker dat ze in de zorg dit niet had gedaan. Dan kun je niet met een dikke trommel een zwaar iemand in bed draaien of eruit halen.....zoiets kun je niet vergelijken....
Wordt er hier nu op refoforum zo gepleit voor een zwangere MOEDER die werkt? Ze heeft 2 kinderen thuis, me dunkt dat ze daar ook had kunnen zijn.....
Women should be keepers at home
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Als moeder ben je in er in de eerste plaats voor je gezin! Daar is je eerste verantwoordelijkheid. En als je dat goed kunt combineren met werk buitenshuis, hoeft dat geen probleem te zijn. Mits het gezin er niet onder lijdt. Ik heb zelf vier kinderen, waaronder er één nog niet op school zit. Daarom zal ik niet zo gauw overdag een baantje zoeken. Ik heb wel een poos twee avonden in de week gewerkt. Maar toen ik merkte dat het toch ten koste van mijn gezin ging, omdat ik daar minder energie voor over hield, ben ik daar mee gestopt.Ma Vis schreef:Dus als ik je goed begrijp ben je niet tegen het werken op zichzelf,
maar meer tegen het feit dat moeders dan hun kinderen door een ander dan zijzelf laten verzorgen?
Dus ik denk ook niet dat je voor een andere moeder kunt bepalen of ze buitenshuis mag werken of niet. Maar eigenlijk ging het over het koningshuis, we dwalen af. Ik vraag me wel af of Maxima die keuze heeft. Volgens mij wordt er best veel van haar verlangd en heeft ze veel verplichtingen waar ze niet onderuit kan.
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dus je vind een diploma van een aardse instantie van meer waarde dan een diploma van God zelf?Ma Vis schreef:Tja, maar eigenlijk heb ik meer vertrouwen in een gediplomeerde, reformatorische, vrouwelijke kinderleidster dan in een vader.
Wat daarmee?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Mensen die al een tijd uit nederland weg zijn die hebben de normen en waarden van 'die tijd' nog heel erg. Lijkt me bij jou wel van toepassing Bertje!Bert Mulder schreef:Helemaal mee eens! En de prins moet het haar maar eens aanzeggen, haar gezin niet zo te verwaarlozen.vlinder schreef:Maxima wilde zelf doorwerken omdat ze zich nog zo goed voelde. Ligt ook aan je beroep. Ik weet zeker dat ze in de zorg dit niet had gedaan. Dan kun je niet met een dikke trommel een zwaar iemand in bed draaien of eruit halen.....zoiets kun je niet vergelijken....

- Bert Mulder
- Contacteer:
And proud of it!Daphne schreef:Mensen die al een tijd uit nederland weg zijn die hebben de normen en waarden van 'die tijd' nog heel erg. Lijkt me bij jou wel van toepassing Bertje! :P :idea:Bert Mulder schreef:Helemaal mee eens! En de prins moet het haar maar eens aanzeggen, haar gezin niet zo te verwaarlozen.vlinder schreef:Maxima wilde zelf doorwerken omdat ze zich nog zo goed voelde. Ligt ook aan je beroep. Ik weet zeker dat ze in de zorg dit niet had gedaan. Dan kun je niet met een dikke trommel een zwaar iemand in bed draaien of eruit halen.....zoiets kun je niet vergelijken....
Honger? :mrgreen:Bert Mulder schreef:And proud of it!Daphne schreef:Mensen die al een tijd uit nederland weg zijn die hebben de normen en waarden van 'die tijd' nog heel erg. Lijkt me bij jou wel van toepassing Bertje!Bert Mulder schreef:Helemaal mee eens! En de prins moet het haar maar eens aanzeggen, haar gezin niet zo te verwaarlozen.vlinder schreef:Maxima wilde zelf doorwerken omdat ze zich nog zo goed voelde. Ligt ook aan je beroep. Ik weet zeker dat ze in de zorg dit niet had gedaan. Dan kun je niet met een dikke trommel een zwaar iemand in bed draaien of eruit halen.....zoiets kun je niet vergelijken....
Women should be keepers at home:idea:
ps. de tijd is hier wel gewoon door gegaan hoor!!! :roll:
- Bert Mulder
- Contacteer:
maar de Bijbel is nog steeds dezelfde. En God veranderd ook niet.Daphne schreef:Honger? :mrgreen:Bert Mulder schreef:And proud of it!Daphne schreef:Mensen die al een tijd uit nederland weg zijn die hebben de normen en waarden van 'die tijd' nog heel erg. Lijkt me bij jou wel van toepassing Bertje! :P :idea:Bert Mulder schreef: Helemaal mee eens! En de prins moet het haar maar eens aanzeggen, haar gezin niet zo te verwaarlozen.
ps. de tijd is hier wel gewoon door gegaan hoor!!! :roll:
Wat bedoel je daarmee?Bert Mulder schreef:Dus je vind een diploma van een aardse instantie van meer waarde dan een diploma van God zelf?Ma Vis schreef:Tja, maar eigenlijk heb ik meer vertrouwen in een gediplomeerde, reformatorische, vrouwelijke kinderleidster dan in een vader.
Wat daarmee?
"Diploma van God zelf?"