Zo is dat.Pim schreef:Kom op luitjes, neem (vooral!) jezelf niet te serieus.
En sla soms gewoon eens een berichtje of wat over. Je hoeft niet alles te lezen, je hoeft niet overal op te reageren.
wanneer kom je "uit de kast" Karst???Karsten schreef:Ik verbaas me over een aantal zaken.
1. Die 'open' brief was niet zo open, want ik was niet in staat om er op te reageren!
2. Als het echt zo is dat mijn mening nergens over gaat en flauwekul is; waarom zijn er inmiddels al zeker 4 keer zoveel dingen gepost over mij, dan dat ik zelf bijgedragen heb op het forum?
Beste jongen, we hebben aangegeven dat we er best heel veel scheppen zand overheen willen gooien.Karsten schreef:Ik verbaas me over een aantal zaken.
1. Die 'open' brief was niet zo open, want ik was niet in staat om er op te reageren!
2. Als het echt zo is dat mijn mening nergens over gaat en flauwekul is; waarom zijn er inmiddels al zeker 4 keer zoveel dingen gepost over mij, dan dat ik zelf bijgedragen heb op het forum?
Bezint eer ge begint???Tamarinde schreef:Zoals jullie wellicht hebben gezien heeft Petrus een open brief geschreven aan Karsten.
Uit de reacties hierop lijkt het wel alsof Petrus alléén het voorzien had op Karsten.
Dit vind ik erg laf, want die bewuste avond waren er wel degelijk héél wat meer mensen die struikelden over "Mijnheer Karsten's" gedrag. Ikzelf incluis.
Momenteel zit ik met een man die erg down is en zich aangevallen voelt, Gek hé..........................
Jullie worden bedankt.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,