Allemaal bedankt............
Allemaal bedankt............
Zoals jullie wellicht hebben gezien heeft Petrus een open brief geschreven aan Karsten.
Uit de reacties hierop lijkt het wel alsof Petrus alléén het voorzien had op Karsten.
Dit vind ik erg laf, want die bewuste avond waren er wel degelijk héél wat meer mensen die struikelden over "Mijnheer Karsten's" gedrag. Ikzelf incluis.
Momenteel zit ik met een man die erg down is en zich aangevallen voelt, Gek hé..........................
Jullie worden bedankt.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
:roll: :roll: :roll:
Oh ja, vraag eens aan JvdG hoe één en ander verlopen is en vorm dan pas je oordeel. Die schoen zou jullie beter passen.
Uit de reacties hierop lijkt het wel alsof Petrus alléén het voorzien had op Karsten.
Dit vind ik erg laf, want die bewuste avond waren er wel degelijk héél wat meer mensen die struikelden over "Mijnheer Karsten's" gedrag. Ikzelf incluis.
Momenteel zit ik met een man die erg down is en zich aangevallen voelt, Gek hé..........................
Oh ja, vraag eens aan JvdG hoe één en ander verlopen is en vorm dan pas je oordeel. Die schoen zou jullie beter passen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Eerlijk is eerlijk
Ik moet Tamarinde hier bijvallen.
Er waren er heel veel die Karsten aanvielen. Dus er zijn er meerderen, mijns insziens, die zichzelf eens moeten aankijken.
Want zoals Karsten op de huid gezeten werd, was niet Christelijk. Niet stichtend.
En dit zeg ik niet, omdat ik zelf een greintje beter ben.
Maar als we fout zijn, moeten we Christen genoeg zijn om elkaar onze zonden te belijden.
En zeventig maal zeven keer elkaar de zonden te vergeven.
Er waren er heel veel die Karsten aanvielen. Dus er zijn er meerderen, mijns insziens, die zichzelf eens moeten aankijken.
Want zoals Karsten op de huid gezeten werd, was niet Christelijk. Niet stichtend.
Maar als we fout zijn, moeten we Christen genoeg zijn om elkaar onze zonden te belijden.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Re: Allemaal bedankt............
Ik wàs en ben het nog steeds met Petrus eens. Karsten blies op een verschrikkelijke onchristelijke manier van een hoge toren zonder goede onderbouwingen. Dan mag je best terecht gewezen worden. Temeer daar Petrus inderdaad niet de enige was op dat moment.Tamarinde schreef:Zoals jullie wellicht hebben gezien heeft Petrus een open brief geschreven aan Karsten.
Eens, maar zoals ik al 'zei', zoals Karsten zelf deed, was ook niet al te christelijk.Bert Mulder schreef:Eerlijk is eerlijk
- Bert Mulder
- Contacteer:
jan03 schreef:Jan, als een ander in de sloot springt, die jij het ook?Tamarinde schreef:Zoals jullie wellicht hebben gezien heeft Petrus een open brief geschreven aan Karsten.
Verder, wat gij niet wilt dat u geschied....
Ik wàs en ben het nog steeds met Petrus eens. Karsten blies op een verschrikkelijke onchristelijke manier van een hoge toren zonder goede onderbouwingen. Dan mag je best terecht gewezen worden. Temeer daar Petrus inderdaad niet de enige was op dat moment.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
jan03 schreef:Eens, maar zoals ik al 'zei', zoals Karsten zelf deed, was ook niet al te christelijk.Bert Mulder schreef:Eerlijk is eerlijk
Ik zeg niet dat je jezelf dan ook onchristelijk moet gaan gedragen, ik zeg dat we niet allemaal over Petrus moeten vallen zonder iets over Karsten te zeggen!
-
Jij vond :!: dat Karsten op een verschikkelijke onchristelijke manier van de hoge toren blies!jan03 schreef:Ik wàs en ben het nog steeds met Petrus eens. Karsten blies op een verschrikkelijke onchristelijke manier van een hoge toren zonder goede onderbouwingen. Dan mag je best terecht gewezen worden. Temeer daar Petrus inderdaad niet de enige was op dat moment.Tamarinde schreef:Zoals jullie wellicht hebben gezien heeft Petrus een open brief geschreven aan Karsten.
Ik geef Tamarinde ook gelijk hierin!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Ik zeg niet dat je jezelf dan ook onchristelijk moet gaan gedragen, ik zeg dat we niet allemaal over Petrus moeten vallen zonder iets over Karsten te zeggen!jan03 schreef:Eens, maar zoals ik al 'zei', zoals Karsten zelf deed, was ook niet al te christelijk.Bert Mulder schreef:Eerlijk is eerlijk
- Bert Mulder
- Contacteer:
Zeg ik van mijn kant even, dat Karsten zijn portie heus al wel op heeft. Daar hoef ik mijn stem niet aan toe te voegen.jan03 schreef: Ik zeg niet dat je jezelf dan ook onchristelijk moet gaan gedragen, ik zeg dat we niet allemaal over Petrus moeten vallen zonder iets over Karsten te zeggen!
Niet dat ik Karsten's gedrag ooit goedgepraat heb...
Ik heb nog gezegd dat er nog meer postings gedaan waren dan die van karsten! Ik vind het allemaal een beetje overdreven hoe er op alles gereageerd wordt! Er zijn wel meer posters geweest die eerst een hoge toon aansloegen maar later bijdraaiden. Dat heb je gewoon op een forum.....dat het misschien ff in het verkeerde keelschat schoot ala, maar nu wordt er een excuus brief van petrus geschreven en wordt er verwacht dat iedereen bijvalt en zijn zonde belijdt..... Als niemand petrus super bijvalt wordt er maar weer een topic geopend over een onderwerp dat indirect met karsten heeft te maken.. Moet iedereeen nu weer in deze topic bijvallen? Er zijn ook forummers die alleen in bepaalde topics posten en de rest wel lezen maar geen bijdrage leveren. Geen probleem toch? .ik vind het allemaal een beetje overdreven reacties eerlijk gezegd...maar goed. Ik ga gewoon op mijn eigen maniertje verder met posten en wens een ieder succes met het omgaan met medeforummers! Als je niet meteen bijval krijgt lijkt met niet een goede reden om daar nu gelijk depressief van op de bank te gaan zitten. Petrus heeft toch zijn excuses gemaakt? Dan ligt verder de verantwoording bij de anderen en niet meer bij hem.......Tamarinde schreef:Zoals jullie wellicht hebben gezien heeft Petrus een open brief geschreven aan Karsten.
Maak je niet druk vlinder, dat doe ik wel voor jevlinder schreef: Ik heb nog gezegd dat er nog meer postings gedaan waren dan die van karsten! Ik vind het allemaal een beetje overdreven hoe er op alles gereageerd wordt! Er zijn wel meer posters geweest die eerst een hoge toon aansloegen maar later bijdraaiden. Dat heb je gewoon op een forum.....dat het misschien ff in het verkeerde keelschat schoot ala, maar nu wordt er een excuus brief van petrus geschreven en wordt er verwacht dat iedereen bijvalt en zijn zonde belijdt..... Als niemand petrus super bijvalt wordt er maar weer een topic geopend over een onderwerp dat indirect met karsten heeft te maken.. Moet iedereeen nu weer in deze topic bijvallen? Er zijn ook forummers die alleen in bepaalde topics posten en de rest wel lezen maar geen bijdrage leveren. Geen probleem toch? .ik vind het allemaal een beetje overdreven reacties eerlijk gezegd...maar goed. Ik ga gewoon op mijn eigen maniertje verder met posten en wens een ieder succes met het omgaan met medeforummers! Als je niet meteen bijval krijgt lijkt met niet een goede reden om daar nu gelijk depressief van op de bank te gaan zitten. Petrus heeft toch zijn excuses gemaakt? Dan ligt verder de verantwoording bij de anderen en niet meer bij hem.......
Petrus (en Tamarinde), maak je toch niet zo sappel, kom van die bank af en neem een glaasje van die exquise witte wijn, waar je het laatst over had.
Iedereen die hier regelmatig komt (en ik begreep dat Karsten al enige tijd meeleest), kent Petrus een beetje.
En kan dus weten hoe hij op bepaalde opmerkingen als een rooie stier op een lap (of was het andersom?) reageert. Dat draait vanzelf wel weer bij en wordt in de loop van de dag wel weer genuanceerd.
Het enige wat ik te ver vond gaan was dat topic over Openbaring 18 (je weet wel).
Maar daar beschermde Memento je voor jezelf door het topic dicht te gooien.
Allen een goede rustdag gewenst.
Iedereen die hier regelmatig komt (en ik begreep dat Karsten al enige tijd meeleest), kent Petrus een beetje.
En kan dus weten hoe hij op bepaalde opmerkingen als een rooie stier op een lap (of was het andersom?) reageert. Dat draait vanzelf wel weer bij en wordt in de loop van de dag wel weer genuanceerd.
Het enige wat ik te ver vond gaan was dat topic over Openbaring 18 (je weet wel).
Maar daar beschermde Memento je voor jezelf door het topic dicht te gooien.
Allen een goede rustdag gewenst.
Hè ho!
Ben je even een dagje afwezig, ontwikkelt e.e.a. zich hier zeer snel ;-)
Ik was op de bewuste avond het voor de volle 100% met Petrus eens. Laat dat hier even gezegd worden. Gezien de ontwikkeling, de open brief etc, ben ik dat nog steeds.
Ik val Karsten niet persoonlijk aan, ik vond wel zijn uitlatingen richting personen en politieke partijen beneden álle peil!
Dat vind ik overigens nog steeds, dus hoop ik evengoed nog op een eerlijke reactie op de open brief van Karsten himself.
Voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen personen, maar tegen ongefundeerde uitspraken. Mocht e.e.a. persoonlijk opgevat zijn, wil ik hiermee aangeven dat dat niet de bedoeling was.
Ben je even een dagje afwezig, ontwikkelt e.e.a. zich hier zeer snel ;-)
Ik was op de bewuste avond het voor de volle 100% met Petrus eens. Laat dat hier even gezegd worden. Gezien de ontwikkeling, de open brief etc, ben ik dat nog steeds.
Ik val Karsten niet persoonlijk aan, ik vond wel zijn uitlatingen richting personen en politieke partijen beneden álle peil!
Dat vind ik overigens nog steeds, dus hoop ik evengoed nog op een eerlijke reactie op de open brief van Karsten himself.
Voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen personen, maar tegen ongefundeerde uitspraken. Mocht e.e.a. persoonlijk opgevat zijn, wil ik hiermee aangeven dat dat niet de bedoeling was.