Niet iedereen heeft daar kruiden voor nodig...Gian schreef:Met genoeg kruiden kan je gras nog lekker laten smaken

Smaken verschillen.... En je oplossing is een leuke optie als je 2 kg per dag nodig hebt. En waarom is dat laatste nep? Een aardappel smaakt gewoon naar zetmeel = ongeveer niets. De een doet jus, de ander kruiden.Gian schreef:Bintjes zijn idd niet erg smakelijk. Koop aardappelen van het ras Nicola. Die kosten wel 5 euro de kg, maar dan heb je echt lekkere aardappels. Hak ze in kleine stukjes (dus niet prakken) en laat ze gewoon zwemmen in een laagje jus.memento schreef:Gerechten met aardappels... Dat probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te voorkomen, of het moet zijn in gefrituurde vormMarnix schreef:(...) omdat we zelden gerechten met aardappels eten
Ik ben nog op zoek naar recepten om aardappels lekker te kruiden, en dan in de oven ofzo. Iemand tips/suggesties? Alle andere ideeën om aardappels lekker te laten smaken zijn natuurlijk ook welkom
Veel mensen trekken hun neus op voor gewone aardappels, maar zijn te zuinig om wat meer te betalen voor een goede aardappel.
Verder geloof ik dat aviko gekruide aardappels verkoopt, maar dat vind ik zo nep. Met genoeg kruiden kan je gras nog lekker laten smaken
Alleen met van die slappe jus uit een pakje blijft he smakeloos... kruiden en jus zijn prima, als het daardoor maar meer smaak krijgt. Geef mij dus maar echt vleesjus... of een sausje of gebakken en gekruid etc.refo schreef:Smaken verschillen.... En je oplossing is een leuke optie als je 2 kg per dag nodig hebt. En waarom is dat laatste nep? Een aardappel smaakt gewoon naar zetmeel = ongeveer niets. De een doet jus, de ander kruiden.Gian schreef:Bintjes zijn idd niet erg smakelijk. Koop aardappelen van het ras Nicola. Die kosten wel 5 euro de kg, maar dan heb je echt lekkere aardappels. Hak ze in kleine stukjes (dus niet prakken) en laat ze gewoon zwemmen in een laagje jus.memento schreef:Gerechten met aardappels... Dat probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te voorkomen, of het moet zijn in gefrituurde vormMarnix schreef:(...) omdat we zelden gerechten met aardappels eten
Ik ben nog op zoek naar recepten om aardappels lekker te kruiden, en dan in de oven ofzo. Iemand tips/suggesties? Alle andere ideeën om aardappels lekker te laten smaken zijn natuurlijk ook welkom
Veel mensen trekken hun neus op voor gewone aardappels, maar zijn te zuinig om wat meer te betalen voor een goede aardappel.
Verder geloof ik dat aviko gekruide aardappels verkoopt, maar dat vind ik zo nep. Met genoeg kruiden kan je gras nog lekker laten smaken
Schillen versmaken.
Ik heb nog nooit in een duikboot gegeten, kun je er iets meer over vertellen?Adorote schreef:Wat denkt men van een kleine marine rijsttafel die op onderzeeboten wordt klaar gemaakt in de jaren 60, nu bij de grote onderzeeboten een grote volledige rijsttafel maar wel op de marinewijze.---------------HEERLIJK
Miscanthus schreef:Ik heb nog nooit in een duikboot gegeten, kun je er iets meer over vertellen?Adorote schreef:Wat denkt men van een kleine marine rijsttafel die op onderzeeboten wordt klaar gemaakt in de jaren 60, nu bij de grote onderzeeboten een grote volledige rijsttafel maar wel op de marinewijze.---------------HEERLIJK
Het eten bij de marine is zowiezo heel erg goed en uitgebreid. En werken bij de marine verdient ook heel goed. Vooral als je moet wachtlopen, heb ik begrepen.Adorote schreef:Miscanthus schreef:Ik heb nog nooit in een duikboot gegeten, kun je er iets meer over vertellen?Adorote schreef:Wat denkt men van een kleine marine rijsttafel die op onderzeeboten wordt klaar gemaakt in de jaren 60, nu bij de grote onderzeeboten een grote volledige rijsttafel maar wel op de marinewijze.---------------HEERLIJK
Het enige wat je zou kunnen doen is je aanmelden bij de Marine, en dan vragen graag ingedeeld te worden bij de onderzeedienst, daar is koken een EMOTIE.
Beetje matigen in dit topic, Petrus!Petrus schreef:Ik ben een "geintje" aan het uithalen:
varkenslappen in haché-kruiden laten sudderen............ben écht benieuwd hoe dát zal gaan smaken.......... (en dan samen met in roomboter gesmoorde spercieboontjes en piepertjes................mét natuurlijk een heerlijke dikke jus.................)