Laat Johann Sebastian het niet horen.Petrus schreef:Martin Mans en Noortje van Middelkoop?, dat zal haast wel, die zijn aan elkaar vastgebakken)
Want dat is niet Normaal.

Ach, zo het een en ander gelezen hebbende, meen ik dat ik niet zo op die twee zit te wachten ánders dan af en toe ff lekker sarcastisch tegen uithalen. :mrgreen:Tiberius schreef:
Als je daar je posting over Martin en Noortje plaatst, verzeker ik je, dat in no time Johann Sebastian weer op het forum is.
Je bent weer goed in vorm, Petrus... ;-)Petrus schreef:Ach, zo het een en ander gelezen hebbende, meen ik dat ik niet zo op die twee zit te wachten ánders dan af en toe ff lekker sarcastisch tegen uithalen. :mrgreen:Tiberius schreef:
Als je daar je posting over Martin en Noortje plaatst, verzeker ik je, dat in no time Johann Sebastian weer op het forum is.
Ik sta op scherp........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de pin is alvast uit de granaat getrokken, alleen heb ik de handel nog vast!!!Mister schreef:Je bent weer goed in vorm, Petrus... ;-)Petrus schreef:Ach, zo het een en ander gelezen hebbende, meen ik dat ik niet zo op die twee zit te wachten ánders dan af en toe ff lekker sarcastisch tegen uithalen. :mrgreen:Tiberius schreef:
Vergeet je niet om de pin weg te gooien en de granaat vast te houden.Petrus schreef:Ik sta op scherp........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de pin is alvast uit de granaat getrokken, alleen heb ik de handel nog vast!!!Mister schreef:Je bent weer goed in vorm, Petrus... ;-)Petrus schreef:Ach, zo het een en ander gelezen hebbende, meen ik dat ik niet zo op die twee zit te wachten ánders dan af en toe ff lekker sarcastisch tegen uithalen. :mrgreen:Tiberius schreef:
Zolang de SP niet aan de "macht" is heb ik met die partij totaal geen moeite. Goeie oppositie en zo.Petrus schreef:Heb je moeite met de SP of de SP met ex-en die met woordwapens spelen??
Daar kan ik, uiteraard nog steeds achter staan, maar diep in m'n hart sta ik tóch met beide benen in een ander kamp, ook qua lidmaatschap. Daarom probeer ik de krenten uit de SP-pap in de ándere pap over te brengen en in te roeren.jvdg schreef: Zie het partijprogramma, wat jij mede ontwikkeld hebt.
Dus, Petrus, granaten naar de EOD, en verder je naaste maar liefdevol benaderen.Petrus schreef:Daar kan ik, uiteraard nog steeds achter staan, maar diep in m'n hart sta ik tóch met beide benen in een ander kamp, ook qua lidmaatschap. Daarom probeer ik de krenten uit de SP-pap in de ándere pap over te brengen en in te roeren.jvdg schreef: Zie het partijprogramma, wat jij mede ontwikkeld hebt.