Welke muziek beluister je nu? [3]

Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:Martin Mans en Noortje van Middelkoop?, dat zal haast wel, die zijn aan elkaar vastgebakken)
Laat Johann Sebastian het niet horen.
Want dat is niet Normaal. :D
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef: Want dat is niet Normaal. :D
Ga je nu ook al höken met Normaal?? Lekker op z'n Achterhoeks voor zuipschuit spelen en lekker meelallen???

D'n Achterhoek tsjoek................
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het is jammer, dat je even weggeweest bent, want je hebt heel wat gemist. :D

Lees voor de aardigheid dit topic eens.
Over het onstuimig, doch kortstondig en eenzijdig optreden van Johann Sebastian en Henry P.

Als je daar je posting over Martin en Noortje plaatst, verzeker ik je, dat in no time Johann Sebastian weer op het forum is.
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
Als je daar je posting over Martin en Noortje plaatst, verzeker ik je, dat in no time Johann Sebastian weer op het forum is.
Ach, zo het een en ander gelezen hebbende, meen ik dat ik niet zo op die twee zit te wachten ánders dan af en toe ff lekker sarcastisch tegen uithalen. :mrgreen:
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Petrus schreef:
Tiberius schreef:
Ach, zo het een en ander gelezen hebbende, meen ik dat ik niet zo op die twee zit te wachten ánders dan af en toe ff lekker sarcastisch tegen uithalen. :mrgreen:
Je bent weer goed in vorm, Petrus... ;-)
Petrus

Bericht door Petrus »

Mister schreef:
Petrus schreef:
Tiberius schreef:
Ik sta op scherp........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de pin is alvast uit de granaat getrokken, alleen heb ik de handel nog vast!!!
jvdg

Bericht door jvdg »

Petrus schreef:
Mister schreef:
Petrus schreef:
Tiberius schreef:
Ik sta op scherp........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de pin is alvast uit de granaat getrokken, alleen heb ik de handel nog vast!!!
Vergeet je niet om de pin weg te gooien en de granaat vast te houden.

Ik heb wat moeite met ex-SP'ers die met wapens spelen (trouwens de SP ook). :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Heb je moeite met de SP of de SP met ex-en die met woordwapens spelen??
jvdg

Bericht door jvdg »

Petrus schreef:Heb je moeite met de SP of de SP met ex-en die met woordwapens spelen??
Zolang de SP niet aan de "macht" is heb ik met die partij totaal geen moeite. Goeie oppositie en zo.

Maar een moordlustige SP-er wordt niet geacht te bestaan.
Zie het partijprogramma, wat jij mede ontwikkeld hebt.

En dan nu granaten?

Petrus toch! :shock: 8) :shock:
Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef: Zie het partijprogramma, wat jij mede ontwikkeld hebt.
Daar kan ik, uiteraard nog steeds achter staan, maar diep in m'n hart sta ik tóch met beide benen in een ander kamp, ook qua lidmaatschap. Daarom probeer ik de krenten uit de SP-pap in de ándere pap over te brengen en in te roeren.
jvdg

Bericht door jvdg »

Petrus schreef:
jvdg schreef: Zie het partijprogramma, wat jij mede ontwikkeld hebt.
Daar kan ik, uiteraard nog steeds achter staan, maar diep in m'n hart sta ik tóch met beide benen in een ander kamp, ook qua lidmaatschap. Daarom probeer ik de krenten uit de SP-pap in de ándere pap over te brengen en in te roeren.
Dus, Petrus, granaten naar de EOD, en verder je naaste maar liefdevol benaderen.
Maar......., zonder soft te zijn.
"Kastijden in liefde": Dat geeft winst!!!
Klomp

Bericht door Klomp »

Petrus schreef:........................
Je bedoelt de tomaat waar je het kroontje van hebt verwijderd?? :mrgreen:
Lassie

Bericht door Lassie »

Jezus leeft in Eeuwigheid! mooi lied.
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Het pompje van mijn aquarium met
goudvissen! (Nee, Ma Vis zwemt niet in mijn aquarium! :mrgreen: )

Erg rustgevend!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
jvdg

Bericht door jvdg »

Naar helemaal niks.

De baas slaapt, de kat "rust", ik kijk naar de laatste reacties op dit forum, en denk aan de reis naar Friesland waar ik deze zaterdag heen moet (mag) op familiebezoek.

Een ieder weet hoe muzikaal de stilte kan zijn.

Ik herhaal: Mijn ziel is immers stil tot God.
Van Hem verwacht ik mijn heilrijk lot.
Gesloten