Tiberius schreef:Dan eet je behoorlijk wat uien.Lassie schreef:Mijn moeder stond altijd met een duikbril in de keuken.
Dat verklaart ook dat uitwaaien op 2e kerstdag.
:roll: :roll:
waar lees jij dat ik bij mijn moeder woont? en eet?
Nergens nee.Lassie schreef:Tiberius schreef:Dan eet je behoorlijk wat uien.Lassie schreef:Mijn moeder stond altijd met een duikbril in de keuken.
Dat verklaart ook dat uitwaaien op 2e kerstdag.
:roll: :roll:
waar lees jij dat ik bij mijn moeder woont? en eet?
Gerechten met aardappels... Dat probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te voorkomen, of het moet zijn in gefrituurde vormMarnix schreef:(...) omdat we zelden gerechten met aardappels eten
Laatst wel een lekkere ovenschotel gehad. Ik vond het vreemd klinken maar lekker smaken. Met spinazie, shoarma, aardappelpuree, tomatenpuree. Even uit mijn hoofd: een ui snijden en even met een of twee teentjes knoflook (ligt er aan o je het voor 1 of 2 personen maakt of voor nog meer) laten fruiten... Shoarma erbij en opbakken, blikje tomatenpuree er door. Dat in een ovenschaal, dan de spinazie er over, dan de puree. kaas er over, half uurtje in de oven en klaar.memento schreef:Gerechten met aardappels... Dat probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te voorkomen, of het moet zijn in gefrituurde vormMarnix schreef:(...) omdat we zelden gerechten met aardappels eten
Ik ben nog op zoek naar recepten om aardappels lekker te kruiden, en dan in de oven ofzo. Iemand tips/suggesties? Alle andere ideeën om aardappels lekker te laten smaken zijn natuurlijk ook welkom
In de oven gebakken met kaas en paprikamemento schreef:Gerechten met aardappels... Dat probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te voorkomen, of het moet zijn in gefrituurde vorm :)Marnix schreef:(...) omdat we zelden gerechten met aardappels eten :D
Ik ben nog op zoek naar recepten om aardappels lekker te kruiden, en dan in de oven ofzo. Iemand tips/suggesties? Alle andere ideeën om aardappels lekker te laten smaken zijn natuurlijk ook welkom :)
Bintjes zijn idd niet erg smakelijk. Koop aardappelen van het ras Nicola. Die kosten wel 5 euro de kg, maar dan heb je echt lekkere aardappels. Hak ze in kleine stukjes (dus niet prakken) en laat ze gewoon zwemmen in een laagje jus.memento schreef:Gerechten met aardappels... Dat probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te voorkomen, of het moet zijn in gefrituurde vormMarnix schreef:(...) omdat we zelden gerechten met aardappels eten
Ik ben nog op zoek naar recepten om aardappels lekker te kruiden, en dan in de oven ofzo. Iemand tips/suggesties? Alle andere ideeën om aardappels lekker te laten smaken zijn natuurlijk ook welkom