kDacht het niet hoor. Als dat zo zou zijn is het wel weer een voorbeeld. Van ds. P. Mulder is nu namelijk een zoon toegelaten.Tiberius schreef:Ik dacht altijd dat ds. F. Mulder een broer van ds. P. Mulder was.Erasmiaan schreef:En een broer van P. Mulder...
Dat is dus niet zo?
Serie 'Een zaaier ging uit'
't Zijn neven van elkaar.Kislev schreef:kDacht het niet hoor. Als dat zo zou zijn is het wel weer een voorbeeld. Van ds. P. Mulder is nu namelijk een zoon toegelaten.Tiberius schreef:Ik dacht altijd dat ds. F. Mulder een broer van ds. P. Mulder was.Erasmiaan schreef:En een broer van P. Mulder...
Dat is dus niet zo?
Volgens mij broers, maar ik kan het mis hebben..Lydianne schreef:'t Zijn neven van elkaar.Kislev schreef:kDacht het niet hoor. Als dat zo zou zijn is het wel weer een voorbeeld. Van ds. P. Mulder is nu namelijk een zoon toegelaten.Tiberius schreef:Ik dacht altijd dat ds. F. Mulder een broer van ds. P. Mulder was.Erasmiaan schreef:En een broer van P. Mulder...
Dat is dus niet zo?
Kortom: verwarring alom.Oude Paden schreef:Volgens mij broers, maar ik kan het mis hebben..Lydianne schreef:'t Zijn neven van elkaar.Kislev schreef:kDacht het niet hoor. Als dat zo zou zijn is het wel weer een voorbeeld. Van ds. P. Mulder is nu namelijk een zoon toegelaten.Tiberius schreef: Ik dacht altijd dat ds. F. Mulder een broer van ds. P. Mulder was.
Dat is dus niet zo?
Jammer, dat Unionist niet meer zo vaak langskomt: die weet nog wel eens wat.
Geduld hij is [ws] met vakantieTiberius schreef:Kortom: verwarring alom.Oude Paden schreef:Volgens mij broers, maar ik kan het mis hebben..Lydianne schreef:'t Zijn neven van elkaar.Kislev schreef: kDacht het niet hoor. Als dat zo zou zijn is het wel weer een voorbeeld. Van ds. P. Mulder is nu namelijk een zoon toegelaten.
Maar wie ben ik?
P en F Mulder zijn zeker geen broers. Volgens mij zijn ze niet eens familie van elkaar!Eppie schreef:Geduld hij is [ws] met vakantieTiberius schreef:Kortom: verwarring alom.Oude Paden schreef:Volgens mij broers, maar ik kan het mis hebben..Lydianne schreef: 't Zijn neven van elkaar.
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo