Serie 'Een zaaier ging uit'
Serie 'Een zaaier ging uit'
Via marktplaats heb ik boekjes van de serie "Een zaaier ging uit...." gekocht. Ik ken wel de serie "uit de schat des woords" met preken van GerGem predikanten maar van deze serie had ik nog nooit gehoord.
Het wordt uitgegeven in Middelburg maar verder geen ISBN-nummer, adres of wat dan ook.
Wie kent deze serie, hoe lang bestaat deze al, hoeveel delen zijn er, waar zijn ze verkrijgbaar etc.?
Er staan namelijk erg mooie preken in. Wie is overigens ds. H. Hofman? Nog nooit van deze ds. gehoord namelijk (wel van ds A. Hofman).
Het wordt uitgegeven in Middelburg maar verder geen ISBN-nummer, adres of wat dan ook.
Wie kent deze serie, hoe lang bestaat deze al, hoeveel delen zijn er, waar zijn ze verkrijgbaar etc.?
Er staan namelijk erg mooie preken in. Wie is overigens ds. H. Hofman? Nog nooit van deze ds. gehoord namelijk (wel van ds A. Hofman).
Op de site http://www.depelgrim.nl vond ik deze informatie:
Een zaaier ging uit deel 21. Prekenbundel met preken van hedendaagse predikanten van de Gereformeerde Gemeente. paperback, 171 blz.
Een zaaier ging uit deel 21. Prekenbundel met preken van hedendaagse predikanten van de Gereformeerde Gemeente. paperback, 171 blz.
Re: Serie 'Een zaaier ging uit'
Ds A. Hofman stond o.a. in Wijk en Aalburg. Hij is inmiddels al een aantal jaren overleden.Kislev schreef:Via marktplaats heb ik boekjes van de serie "Een zaaier ging uit...." gekocht. Ik ken wel de serie "uit de schat des woords" met preken van GerGem predikanten maar van deze serie had ik nog nooit gehoord.
Zijn jongere broer, ds. H. Hofman staat in Waarde
Diens zoon (Herman) volgens mij H.A. Hofman is zendingspredikant in Bolivia meen ik. Is uitgezonden vanuit de USA
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Aha, dat is traditie in de gergem; als er 2 broers ds. zijn dan wordt een zoon van één van die twee ook ds. :mrgreen:dré schreef:Ds A. Hofman stond o.a. in Wijk en Aalburg. Hij is inmiddels al een aantal jaren overleden.Kislev schreef:Via marktplaats heb ik boekjes van de serie "Een zaaier ging uit...." gekocht. Ik ken wel de serie "uit de schat des woords" met preken van GerGem predikanten maar van deze serie had ik nog nooit gehoord.
Zijn jongere broer, ds. H. Hofman staat in Waarde
Diens zoon (Herman) volgens mij H.A. Hofman is zendingspredikant in Bolivia meen ik. Is uitgezonden vanuit de USA
Broers P. en M. Blok, zoon L.
Broers F. en C. Harinck, zoon W.
Broers A. en H. Hofman, zoon H.A.
Ook nog met de Honkopen volgens mij
Een zaaier ging uit lijkt idd nog steeds uitgegeven te worden, heb ze echter nog nooit in bij een boekhandel zien staan. Blijkbaar een soort concurrentie van 'Uit de schat des Woords'.
Beetje andersom toch? Adri en Piet als zoons van de oude Pieter.Kislev schreef:[
Aha, dat is traditie in de gergem; als er 2 broers ds. zijn dan wordt een zoon van één van die twee ook ds. :mrgreen:
Ach, bij Duits geleerd: regels zijn er om er een uitzondering op te makenHendrikus schreef:Beetje andersom toch? Adri en Piet als zoons van de oude Pieter.Kislev schreef:[
Aha, dat is traditie in de gergem; als er 2 broers ds. zijn dan wordt een zoon van één van die twee ook ds. :mrgreen:
Zodra er een Karels jr. wordt toegelaten, zeggen we dat je gelijk hebtKislev schreef:Aha, dat is traditie in de gergem; als er 2 broers ds. zijn dan wordt een zoon van één van die twee ook ds. :mrgreen:
-- foutje ---
In de boekwinkel. Alleen de oudere delen zullen niet meer verkrijgbaar zijn.Kislev schreef:Via marktplaats heb ik boekjes van de serie "Een zaaier ging uit...." gekocht. Ik ken wel de serie "uit de schat des woords" met preken van GerGem predikanten maar van deze serie had ik nog nooit gehoord.