Dodelijk gevaar voor honden en katten

Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Miscanthus schreef: Je houdt niet van werkelozen, mensen met een uitkering, buitenlanders en huisdieren.
Welke partij ga jij stemmen?
óf een eigen splinterpartijtje oprichten???????
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Labyrinth schreef:
Miscanthus schreef: Je houdt niet van werkelozen, mensen met een uitkering, buitenlanders en huisdieren.
De "Tukkerpartij" voor werk, geld en ABN en daarnaast ook nog tijd voor een tukkie... :mrgreen:
Klomp

Bericht door Klomp »

Een flinke klomp tegen hun kont bij die beesten. :)
Inderdaad smerigheid ten top die beesten.
Mestvergunning / minas etc invoeren voor die dingen...

Klinkt nogal lomp
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Klomp schreef:Een flinke klomp tegen hun kont bij die beesten. :)

Klinkt nogal lomp
Dan zou ik met genoegen die klomp op je kners in stukken meppen.

Dierenhaters.............dumpen op de mestvaalt
geledu

Bericht door geledu »

Adorote schreef:Honden katten en ander gedierte knaag of kruipend, horen niet in een huis, waarom zijn veel mensen in dit land zo vies door dieren in huis te hebben haren vlooien en stank is hun deel,
Kortom dieren horen niet in huis!!!!!
Ik ben het niet vaak met je eens maar dit kan ik van harte onderschrijven. :lol:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Labyrinth schreef:
Klomp schreef:Een flinke klomp tegen hun kont bij die beesten. :)

Klinkt nogal lomp
Dan zou ik met genoegen die klomp op je kners in stukken meppen.

Dierenhaters.............dumpen op de mestvaalt
Rustig aan, mensen.

Ik hoef ook niet zo nodig een huisdier. Maar laten we elkaar wel een beetje vrijheid geven.
Overigens vind ik wel: als je een huisdier hebt, moet je er wel zelf voor zorgen en niet in een ander zijn tuin laten sch**ten. In dat geval wil ik Klomp zijn klomp wel even lenen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Miscanthus schreef:
Labyrinth schreef:
De "Tukkerpartij" voor werk, geld en ABN en daarnaast ook nog tijd voor een tukkie... :mrgreen:
Tja, zit wel iets in. Zal eens over de standpunten nadenken.
refo

Bericht door refo »

De meeste mensen voeden de hond niet op.
Een hond hoort met zijn poten, bek, staart en de rest van zijn lijf uit de buurt van het bezoek te worden gehouden.

Likkerdelik.
"O hij moet even kennis maken"
Nou, lekker fris.
Snappen die mensen nou zelf niet hoe smerig dat is?
refo

Bericht door refo »

Maarre, goed dat ik het weet van die chocola. Als de hondenbezitters de straat (laten) bevuilen, zal hier en daar een stukje heerlijke pure chocola ook niet misstaan. Ik heb zelf toch liever melk of hazeloot.
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Hónden die in andermans/vrouws tuin zitten te bouten.....en de katten dan die halve tuinen omploegen dan?

Ik heb nooit een échte kat gehad, behalve een pure huiskat die niet buiten kwam. Echte katten zijn jagers pur sang.

En je kent het gezegde: honden hebben een baas, katten hebben dienaren!

Maar om nu álles op hónden af te geven, is dat niet een teken dat je schepselen Gods verwerpt, en daarmee God zélf? Goed, dat honden/kattenbezitters hun huisdieren beter moeten opvoeden is waar, maar om ze nu te betitelen als "smerige beesten" is ronduit stuitend voor dierenliefhebbers. Daarmee sta je bij mij binnen twee minuten weer buiten de deur, en kom je er nooit meer in!
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

refo schreef:Maarre, goed dat ik het weet van die chocola. Als de hondenbezitters de straat (laten) bevuilen, zal hier en daar een stukje heerlijke pure chocola ook niet misstaan. Ik heb zelf toch liever melk of hazeloot.
dus je verlaagd je tot het niveau van dierenmoordenaar??

weet je eigenlijk wel hoe groot het percentage is aan dominees die zélf honden hebben? voor jou waarschijnlijk reden om nooit meer naar zo'n dominee te gaan luisteren als je weet dat hij een hond thuis heeft!
jvdg

Bericht door jvdg »

Labyrinth schreef:Hónden die in andermans/vrouws tuin zitten te bouten.....en de katten dan die halve tuinen omploegen dan?

Ik heb nooit een échte kat gehad, behalve een pure huiskat die niet buiten kwam. Echte katten zijn jagers pur sang.

Maar om nu álles op hónden af te geven, is dat niet een teken dat je schepselen Gods verwerpt, en daarmee God zélf? Goed, dat honden/kattenbezitters hun huisdieren beter moeten opvoeden is waar, maar om ze nu te betitelen als "smerige beesten" is ronduit stuitend voor dierenliefhebbers. Daarmee sta je bij mij binnen twee minuten weer buiten de deur, en kom je er nooit meer in!

Het begrip huisdieren is veel ruimer dan menigeen denkt: varkens, paarden, geiten, koeien............. Daarnaast hebben we de dieren die ongewenst in onze huizen zijn: strontvliegen, vele soorten spinnen, mieren, mijten etc. etc... Hoe gaan we om met de goudvissen, de aquaria, terraria? Denk eens aan eenzame mensen die vreugde hebben in hun kanarie, poes of hond(je). Iemand die zo benauwd over huisdieren denkt kan nauwelijks mijn vriend zijn. Daarom ben ik het van harte eens met Labyrinth die heel terecht ook de Schepper van al die schepsels noemt en prijst.
jvdg

Bericht door jvdg »

jvdg schreef:
Labyrinth schreef:Hónden die in andermans/vrouws tuin zitten te bouten.....en de katten dan die halve tuinen omploegen dan?

Het begrip huisdieren is veel ruimer dan menigeen denkt: varkens, paarden, geiten, koeien............. Daarnaast hebben we de dieren die ongewenst in onze huizen zijn: strontvliegen, vele soorten spinnen, mieren, mijten etc. etc... Hoe gaan we om met de goudvissen, de aquaria, terraria? Denk eens aan eenzame mensen die vreugde hebben in hun kanarie, poes of hond(je). Iemand die zo benauwd over huisdieren denkt kan nauwelijks mijn vriend zijn. Daarom ben ik het van harte eens met Labyrinth die heel terecht ook de Schepper van al die schepsels noemt en prijst.
Ik vergat nog te benadrukken dat elk schepsel zijn functie heeft: Misschien vindt u het overdreven, maar ik durf geen schepsel te doden wat ik niet zelf heb gemaakt.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Labyrinth schreef:Maar om nu álles op hónden af te geven, is dat niet een teken dat je schepselen Gods verwerpt, en daarmee God zélf?
Volgens mij heeft God geen honden gemaakt en zeker niet zoals ze er nu bij lopen, Die zijn gewoon geevolueerd en gekruisd en doorgefokt etc....
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Miscanthus schreef: Volgens mij heeft God geen honden gemaakt ...........Die zijn gewoon geevolueerd...........
Evolutie??? Is dat item niet véél té hot voor dit forum, het gaat volkomen voorbij aan Gods Almachtige en állesomvattende Scheppingswerk!!
Plaats reactie