Het 'schop maar raak' topic

Hendrikus

Re: Het 'schop maar raak' topic

Bericht door Hendrikus »

geledu schreef:
olfie schreef:Als alternatief op het vervuilen van allerlei topics met GG(en eventueel ook OGG of GGIN...etc.) kritiek, dacht ik dat het niet verkeerd was om een speciaal topic te openen.
Hier kan een ieder allerlei bladen, preken, predikanten etc. afkraken, teneinde deze (vaak aanstootgevende) informatie in andere topics achterwege te laten.

nb.
Dit n.a.l.v. het Saambinder topic, en alle cynische, quasi onschuldige of 'welgemeende' kritiek.
Alle serieuze en gegronde kritiek is uiteraard wél welkom in de topics
Mooi initiatief olfie, vanaf heden kunnen we dan op de normale topic's discusseren op een faire manier en hebben we geen last meer van ongefundeerde, frustratievolle kritiek.
Olfie en Geledu hebben kennelijk de gave des onderscheids.
Zit je met prangende vragen of een bericht al dan niet gefundeerd is, echt onschuldig of alleen maar quasi, al dan niet cynisch, serieus, gegrond of wat dan ook: leg het aan hen voor. Zij kunnen voor u bepalen wat wel en niet welkom is in de diverse topics :?
olfie

Re: Het 'schop maar raak' topic

Bericht door olfie »

Hendrikus schreef: Olfie en Geledu hebben kennelijk de gave des onderscheids.
Zit je met prangende vragen of een bericht al dan niet gefundeerd is, echt onschuldig of alleen maar quasi, al dan niet cynisch, serieus, gegrond of wat dan ook: leg het aan hen voor. Zij kunnen voor u bepalen wat wel en niet welkom is in de diverse topics :?
De vraag was of je hier je overbodige quasi... () rommel wilt dumpen, nergens heb ik of Geledu bepaald wat er zoal quasi en cynisch is. Ik merk alleen wel precies wie er scherp reageren... :wink:
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Petrus

Bericht door Petrus »

Zosinus schreef:(en ben onfeilbaar)
Mag ik u voorstellen: Onze nieuwe Paus van gereformeerde snit: Paus Zosinus XXIII
Klavier

Bericht door Klavier »

Petrus schreef:
Mag ik u voorstellen: Onze nieuwe Paus van gereformeerde snit: Paus Zosinus XXIII
psss, Petrus, het ging om 'de ander'. Dus niet Zosinus maar Paus De Ander de Eerste :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Klavier schreef:
Petrus schreef:
psss, Petrus, het ging om 'de ander'. Dus niet Zosinus maar Paus De Ander de Eerste :mrgreen:
dus tóch een katholieke draai aan het geheel???
limosa

Bericht door limosa »

slotje . . .

topics met inhoudelijke discussies (ook over Saambinder-artikelen) zijn zeer welkom maar dit geneuzel niet
Gesloten