Het 'schop maar raak' topic
Het 'schop maar raak' topic
Als alternatief op het vervuilen van allerlei topics met GG(en eventueel ook OGG of GGIN...etc.) kritiek, dacht ik dat het niet verkeerd was om een speciaal topic te openen.
Hier kan een ieder allerlei bladen, preken, predikanten etc. afkraken, teneinde deze (vaak aanstootgevende) informatie in andere topics achterwege te laten.
nb.
Dit n.a.l.v. het Saambinder topic, en alle cynische, quasi onschuldige of 'welgemeende' kritiek.
Alle serieuze en gegronde kritiek is uiteraard wél welkom in de topics
Hier kan een ieder allerlei bladen, preken, predikanten etc. afkraken, teneinde deze (vaak aanstootgevende) informatie in andere topics achterwege te laten.
nb.
Dit n.a.l.v. het Saambinder topic, en alle cynische, quasi onschuldige of 'welgemeende' kritiek.
Alle serieuze en gegronde kritiek is uiteraard wél welkom in de topics
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
- Miscanthus
- Miscanthus
haha... hoe weet jij dat nou, werk jij op de redactie daar? 
Olfie, bedankt... ik leerde op school ooit dat de grootste complimenten die je als columnist kon krijgen een hele bak met kritiek is. Zo is dit topic het grootste compliment dat je nav een beetje sarcasme kan krijgen. :mrgreen:

Olfie, bedankt... ik leerde op school ooit dat de grootste complimenten die je als columnist kon krijgen een hele bak met kritiek is. Zo is dit topic het grootste compliment dat je nav een beetje sarcasme kan krijgen. :mrgreen:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Genuanceerdheid is een subjectief begrip, hoewel ik (hoewel ik geen voorstander ben van de leer van de Saambinder) met je mee kan voelen. De Saambinder is wel heel vaak het onderwerp van allerlij schampere opmerkingen. Ben jij overigens de persoon op je avatar?Oude Paden schreef:Je zult bedoelen.............Niet reageren op ongenuanceerde kritiek