timo schreef:Oorspronkelijk gepost door Marjan
Zelfde verhaal als een andere keer: vertel eens waarom je dit vraagt en wat je eigen mening is?
Ik merk hier enige ergenis. Als ik een stelling plaast doe ik dat om mijn meding te kunnen vormen. Wat ik er nu van vind?
Mijn mening is dat je als christen moet kleden dat je niet iemand anders ergert. Daarnaast kan ik alleen nog uit de bijbel halen dat er verschil mag zijn tussen man en vrouwe kleding. Ik vind dat wij mannen en vrouwen elkaar niet moeten verleiden
Mijn mening is dat dat een mooi doel is om een topic te openen.
Om je mening te kunnen vormen.
Ik vindt dat men zich niet perse op een bepaalde manier hoort te kleden. Maar ik vindt dat bepaalde dingen niet kunnen.
Maar het ligt ook aan wanneer. Mijn moeder zegt je moet je kleden op waar je naar toegaat.
Er zullen weinig mensen (ook niet gelovigen) zijn die naar een begavenis komen in sportkleding. En als je gaat sporten trek je geen pak aan.
Ik vindt dus dat ieder zelf moet kiezen, maar ik vindt dat wij ons wel mogen onderscheiden, erg strakke spijkerbroek en een te korte rok horen niet vindt ik. Vrouwen met broek mag, maar naar de kerk niet doen.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)