Pabo nog wel hbo niveau?

Eva

Bericht door Eva »

Afgewezen schreef:
Eva schreef:
Afgewezen schreef:
Eva schreef: Ik ken iemand die hetzelfde zou zeggen :cry: . :P

Maar goed, toch fijn dat er nog juffies zijn die gruwen van taalfouten...;)
Ach Eva, als ik het forum lees, zet ik mijn niet-aan-taalfouten-ergerenfilter aan; anders zou ik het niet hebben volgehouden. :cry: :mrgreen:
Goed idee :idea: !
Maar ik forum niet zoveel meer...dat is ook een manier.
Overigens zal ik niet ontkennen dat er zeer veel foutjes staan in brieven die ouders thuis krijgen. En dat vind ik echt slordig.
Zeker FOUTEN als deze: ik gaat, ik vindt...

Je kan het niet iedereen aanrekenen. En zeker op een forum niet. Maar als leerkracht is het absurd om zulke fouten te maken.

'k Heb hier toch geen foutjes gemaakt ;)?
Jawel; het moet zijn: maar voor een leerkracht is het absurd om zulke fouten te maken, óf: maar als leerkracht moet je je schamen om zulke fouten te maken.
Haha.
Klasse! Maar ik gaf ook voornamelijk les aan kleuters... :wink: die schrijven niet...
Maar jij vergeet een spatie tussen schamen en om... HAHA.
Weltrusten!
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Eva schreef:
Afgewezen schreef:
Eva schreef:
Afgewezen schreef: Ach Eva, als ik het forum lees, zet ik mijn niet-aan-taalfouten-ergerenfilter aan; anders zou ik het niet hebben volgehouden. :cry: :mrgreen:
Goed idee :idea: !
Maar ik forum niet zoveel meer...dat is ook een manier.
Overigens zal ik niet ontkennen dat er zeer veel foutjes staan in brieven die ouders thuis krijgen. En dat vind ik echt slordig.
Zeker FOUTEN als deze: ik gaat, ik vindt...

Je kan het niet iedereen aanrekenen. En zeker op een forum niet. Maar als leerkracht is het absurd om zulke fouten te maken.

'k Heb hier toch geen foutjes gemaakt ;)?
Jawel; het moet zijn: maar voor een leerkracht is het absurd om zulke fouten te maken, óf: maar als leerkracht moet je je schamen om zulke fouten te maken.
Haha.
Klasse! Maar ik gaf ook voornamelijk les aan kleuters... :wink: die schrijven niet...
Maar jij vergeet een spatie tussen schamen en om... HAHA.
Weltrusten!
Dat had ik meteen al hersteld, juf. Kijk maar!
MBE

Bericht door MBE »

Ik ben een keer op een presentatie van een groep HBO studenten Management geweest, maar dat niveau was niet hoger dan de basis school en hun onderbouwing kwam niet verder dan natte vinger werk.
Wie heeft er wel eens geld in een mini onderneming gestoken? (ook op HBO niveau) De eerste aandeelhouders vergadering was al voldoende om te weten dat het een flop zou worden.
Tja, het aandeel deed het beter dan de AEX maar die crashte net.(sgrijf ik dat goet?)
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Als ik in de trein zit met een stel Driestar-miepen tegenover me die zich het hele traject Rotterdam-Roosendaal afvragen of je nu 'ik ben bereid' of 'ik ben bereit' moet schrijven, twijfel ik wel aan het niveau van de pabo ja. Zeker als ze daarna ook nog doodleuk vertellen dat ze voor bovenbouw hebben gekozen.
ARGH!
Plaats reactie