Pabo nog wel hbo niveau?
Pabo nog wel hbo niveau?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/49609291/Groep_acht_slimmer_dan_pabostudent.html
Zijn die toelatingseisen zo laag vanwege de juffen- en meester-schaarste?
Zijn die toelatingseisen zo laag vanwege de juffen- en meester-schaarste?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
"nog wel mbo-niveau"? Officieel is de PABO HBO.
Dit tekent het failliet van de Tweede Fase. Leerlignen leren er alleen nog maar dingen áf en niet bij.
Geldt dat overigens alleen maar PABO'ers? Of meten ze het op andere opleidingen gewoon niet?
Dit tekent het failliet van de Tweede Fase. Leerlignen leren er alleen nog maar dingen áf en niet bij.
Geldt dat overigens alleen maar PABO'ers? Of meten ze het op andere opleidingen gewoon niet?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Eén keer uitgelegd (5 minuutjes) en je weet het weer. Als je daar een cursus voor nodig hebt.....Vincent schreef:Het gaat daarbij niet op niveau pabo, maar om niveau van de studenetn.
Sommige dingen zakken nu eenmaal weg bij het ouder worden, is niet zo gek. Hoe een staartdeling precies werkt zou ik 1-2-3 ook even niet meer weten, terwijl matrixvermenigvuldiging etc. geen problemen oplevert.
Ik ken iemand die hetzelfde zou zeggenHendrikus schreef:Goed gezien juf!Eva schreef:Is dit wel een goede zin?? Of moet het zijn 'meest bezopen...'?Hendrikus schreef:meeste bezopen taalfouten erin
Je begrijpt: dit was een test om te zien of er nog iemand oplette:

Maar goed, toch fijn dat er nog juffies zijn die gruwen van taalfouten...

Ach Eva, als ik het forum lees, zet ik mijn niet-aan-taalfouten-ergerenfilter aan; anders zou ik het niet hebben volgehouden.Eva schreef:Ik ken iemand die hetzelfde zou zeggenHendrikus schreef:Goed gezien juf!Eva schreef:Is dit wel een goede zin?? Of moet het zijn 'meest bezopen...'?Hendrikus schreef:meeste bezopen taalfouten erin
: .
![]()
Maar goed, toch fijn dat er nog juffies zijn die gruwen van taalfouten...

Goed idee :idea: !Afgewezen schreef:Ach Eva, als ik het forum lees, zet ik mijn niet-aan-taalfouten-ergerenfilter aan; anders zou ik het niet hebben volgehouden.Eva schreef:Ik ken iemand die hetzelfde zou zeggenHendrikus schreef:Goed gezien juf!Eva schreef: Is dit wel een goede zin?? Of moet het zijn 'meest bezopen...'?
![]()
Maar goed, toch fijn dat er nog juffies zijn die gruwen van taalfouten...: :mrgreen:
Maar ik forum niet zoveel meer...dat is ook een manier.
Overigens zal ik niet ontkennen dat er zeer veel foutjes staan in brieven die ouders thuis krijgen. En dat vind ik echt slordig.
Zeker FOUTEN als deze: ik gaat, ik vindt...
Je kan het niet iedereen aanrekenen. En zeker op een forum niet. Maar als leerkracht is het absurd om zulke fouten te maken.
'k Heb hier toch geen foutjes gemaakt

Jawel; het moet zijn: maar voor een leerkracht is het absurd om zulke fouten te maken, óf: maar als leerkracht moet je je schamen om zulke fouten te maken.Eva schreef:Goed idee :idea: !Afgewezen schreef:Ach Eva, als ik het forum lees, zet ik mijn niet-aan-taalfouten-ergerenfilter aan; anders zou ik het niet hebben volgehouden.Eva schreef:Ik ken iemand die hetzelfde zou zeggenHendrikus schreef: Goed gezien juf!
![]()
Maar goed, toch fijn dat er nog juffies zijn die gruwen van taalfouten...: :mrgreen:
Maar ik forum niet zoveel meer...dat is ook een manier.
Overigens zal ik niet ontkennen dat er zeer veel foutjes staan in brieven die ouders thuis krijgen. En dat vind ik echt slordig.
Zeker FOUTEN als deze: ik gaat, ik vindt...
Je kan het niet iedereen aanrekenen. En zeker op een forum niet. Maar als leerkracht is het absurd om zulke fouten te maken.
'k Heb hier toch geen foutjes gemaakt?
Haha.