Natuurlijk, maar andere hebben wel degelijk vaak dingen gezegd zonder onder bouwing en dan wordt die van mij wel gevraagd.Petrus schreef:Jullie spelen erg veel op mij als persoon daar verzoek ik jullie dringend doch vriendelijk mee op te houden (afz. Christiaan)
Tja, maar je hebt het er zélf wel een aardig beetje naar gemaakt!!
Maar, als je nu verder gewoon meedoet met de lopende en nieuwe topics, en normaal antwoord geeft op rechtstreekse vragen, dan zul je verder verschoont blijven van dit soort opmerkingen.
En als iets jouw persóónlijke opvatting is, laat dat dan ook ondubbelzinnig weten, en ga niet de expert uithangen.
Ik heb ook zo mijn eigen specialiteit en expertise, maar loop er niet mee te koop wat ik op dat vlak allemaal heb gedaan of nog doe.
Dat wekt alleen maar wrevel op, om je te gronden op je kennis cq autodidactische ontwikkelingen in je leven.
snappie???
Jullie weten gewoon te veel van mij dat werk storrend, jullie gaan af op kenmerken intressens duidelijk. Van jullie weet ik vrijwel niets. Ik hoor bij reacties op ,mij ook niet al te proffesionele geluiden.
En mij wordt alles verweten, wat ik wel doe wat ik niet doe,
wat ik wel zeg, wat ik niet zeg. Waar ik wel op reageer waar ik niet op reageer.