Heb je 't nou over jezelf?Christiaan schreef:Men was toen in ieder geval serieuzer en luisterde naar hen die kennis van zaken hadden.
Ritmisch of niet?
- Christiaan
Simpel, het gaat over of Christiaan, ikke dus. Zijn opvatting nou wel zo waardevol en belangrijk is. Aangezien deze de niet heersende is.limosa schreef:post ff een MP3-tje hiero jongens, dat de simpele zielen het ook kenne snappen waar het nou om gaat
Christiaan beweerd meerdere dingen die hij zelf heeft onder vonden, en vindt. Maar de andere twijvelen daar erg aan, en vinden het verre van wijs op niet bewijsbare dingen en de heersende ideeën te storen.
Eenvoudig lijkt mij.
Christiaan Kerpel,
organist.
- Christiaan
Christiaan, krijgen we nog antwoord op de vele openstaande vragen, of stort je je nou weer op een nieuw topic?Christiaan schreef: Simpel, het gaat over of Christiaan, ikke dus. Zijn opvatting nou wel zo waardevol en belangrijk is. Aangezien deze de niet heersende is.
Christiaan beweerd meerdere dingen die hij zelf heeft onder vonden, en vindt. Maar de andere twijvelen daar erg aan, en vinden het verre van wijs op niet bewijsbare dingen en de heersende ideeën te storen.
- Christiaan
Som ze maar op zal ik kijken of ik er nog tijd aan ga besteden,Hendrikus schreef:Christiaan, krijgen we nog antwoord op de vele openstaande vragen, of stort je je nou weer op een nieuw topic?Christiaan schreef: Simpel, het gaat over of Christiaan, ikke dus. Zijn opvatting nou wel zo waardevol en belangrijk is. Aangezien deze de niet heersende is.
na als die onzin en bekritiseringen.
Op eenzame hoogte dus... De theoriën van beide natuurkundigen zijn echter heel goed na te rekenen en te controleren met de werkelijkheid.Christiaan schreef:Wie kende de theorieën van Albert Einstein, Isaak Newton ect.
Niet dat ik hen met mij wil vergelijken.
Maar waarom zou de gene die niet met de heersende opvattingen mee gaat het per definitie fout hebben. Ik vindt overgens mij idee een zeer aanvaardbaar, en er zijn meerdere die voor muziek van Bach zelf bij geen tempoaanduiding 60 MM aanhouden. 60 kwartnoten per minuut.
Ik ben benieuwd wanneer je, net als beide heren, je eigen inzichten op papier zet, zodat het voor ons ook te controleren is. Binnen tien jaar verstomt alle discussie over tempokeuze. Voortaan spelen we allemaal MM 60. Eureka!
Zou je dat alsjeblieft in ordentelijk Nederlands kunnen hertalen, dan kunnen wij, domme forummers, ook snappen hoe e.e.a. gelezen zou moeten worden.Christiaan schreef:Simpel, het gaat over of Christiaan, ikke dus. Zijn opvatting nou wel zo waardevol en belangrijk is. Aangezien deze de niet heersende is.
- Christiaan
Eenvoudig, het gaat er al een tijdje over of Christiaan, die een niet heersende idee heeft klopt en van belang is. Christiaan beweerd meerdere dingen die hij zelf heeft onder vonden, en vindt. Maar de andere twijvelen daar erg aan, en vinden het verre van wijs op niet bewijsbare dingen en de heersende ideeën te storen.
Waarbij ik nu een merkwaardig gekriebel in de nek waarneem, dat de Christiaan die de postings neerschrijft een ándere is dan de Christiaan die hij beschrijft............................Christiaan schreef:Eenvoudig, het gaat er al een tijdje over of Christiaan, die een niet heersende idee heeft klopt en van belang is. Christiaan beweerd meerdere dingen die hij zelf heeft onder vonden, en vindt. Maar de andere twijvelen daar erg aan, en vinden het verre van wijs op niet bewijsbare dingen en de heersende ideeën te storen.
MajesteitsmeervoudPetrus schreef:Waarbij ik nu een merkwaardig gekriebel in de nek waarneem, dat de Christiaan die de postings neerschrijft een ándere is dan de Christiaan die hij beschrijft............................Christiaan schreef:Eenvoudig, het gaat er al een tijdje over of Christiaan, die een niet heersende idee heeft klopt en van belang is. Christiaan beweerd meerdere dingen die hij zelf heeft onder vonden, en vindt. Maar de andere twijvelen daar erg aan, en vinden het verre van wijs op niet bewijsbare dingen en de heersende ideeën te storen.
- Christiaan
Hoezo?? Nu moet je uit kijken ander ga ik naast mijn schoenen lopen, als ik die al aan had.Tiberius schreef:Majesteitsmeervoud :wink:Petrus schreef:Waarbij ik nu een merkwaardig gekriebel in de nek waarneem, dat de Christiaan die de postings neerschrijft een ándere is dan de Christiaan die hij beschrijft............................Christiaan schreef:Eenvoudig, het gaat er al een tijdje over of Christiaan, die een niet heersende idee heeft klopt en van belang is. Christiaan beweerd meerdere dingen die hij zelf heeft onder vonden, en vindt. Maar de andere twijvelen daar erg aan, en vinden het verre van wijs op niet bewijsbare dingen en de heersende ideeën te storen.