Christian anger at conversion law

Petrus

Bericht door Petrus »

Beste Mohammed,

Maar waarom wordt er toch steeds gezegd dat elke niet-Moslim een "ongelovige hond" is, en daarom de dood verdient, en dat elke Moslim gehouden is die dood ten uitvoer te brengen????

Mag ik jouw visie daarop??
Vincent

Bericht door Vincent »

Mohammed schreef:
Vincent schreef:
Mohammed schreef:
Vincent schreef:Gezien de Soera 5:51, begrijp ik niet wat je op dit forum doet.

wil je op die toer gaan?

nou beste kerel als volgens jou onze Koran beweert dat ik christenen een kopje kleiner moet maken dan heb ik maar 1 boodschap voor je; Jouw ozo geliefde Joddse volk heeft Christus eigenhandig vermoord!!!!! volgens de christenen zelf.
1. Er staat in die soera niet dat je christenen een kopje kleiner moet maken. Lees je eigen Koran eens.
2. Het verband tussen de genoemde soera en de verhouding joden-christenen is mij volstrekt onduidelijk.
3. De visie op het Joodse volk wordt onder christenen tegenwoordig algemeen gezien als beheerst door het verbond van God met dit volk wat nog steeds niet verbroken is. Een breuk tussen synagoge en kerk was er niet eens geheel in het NT.

wat staat er dan? jij was goed op dreef om mij uit te leggen van welke nest ik kom.
dus ga verder zou ik zeggen.
wat ik eerder al aangaf. Mijn God is de God van Abraham, Jacob, Ismail, Isaac, Mozes, Jezus en uiteindelijk Mohammad.
Wat er staat: zie voorgaande postings.

Mijn doel is niet om uit te leggen van wlek 'nest' je komt, wel om je erop te bevragen of e.e.a. in overeenstemming is met de Koran.

Al besef ik overigens terdege dat niet in de eerste plaats de Koran zelf (immers veel teksten zijn op meerdere manieren te interpreteren) het probelem is, maar wel de hoofdstroom van het latere Islamitische denken ligt (vooral sinds 1948, Jodenhaat).
geledu

Bericht door geledu »

....
Laatst gewijzigd door geledu op 30 aug 2010, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
BJD

Bericht door BJD »

geledu schreef:Ik begrijp dat de mods er nog steeds niet uit zijn ??!!
Wel meekijken... niet meedoen....
geledu

Bericht door geledu »

...
Plaats reactie