Wat?!?! Sorry, waar slaat dit dan op. Ik zit ff met grote ogen te lezen naar wat je zegt... volgens mij heb je even wat dingen niet goed begrepen. En veroordeel je zonder reden...limosa schreef:Hoe ver moet het gaan voordat je nou eens gewoon zegt dat je je er als christen verre van moet houden? Het etiketje "christelijk" dat je er nog op probeert te plakken is totaal misplaatst. God-onterende troep is het.Marnix schreef:Nou ja, met christelijk doelde ik op de band.... niet op de muziek en teksten in het bijzonder.
. . .
Goed, ik leg het nog een keer uit, misschien heb je iets gemist of zo. Vier christenen zitten samen in een band. Ze hebben niet als doel om uitgesproken christelijke muziek (gospel ofzo) te maken... ze houden van muziek maken, ze komen er openlijk voor uit dat ze christelijk zijn... ze maken muziek met gewone teksten, die dus niet uitgesproken christelijk, ze maken eigen verhalen op muziek... en ze geven aan dat je als je goed kijkt wel christelijke dingen erin kan terugvinden, omdat ze zelf christenen zijn, en dat ook aan christenen te merken moet zijn.
Sorry hoor, maar wat is hier God-onterend aan?! En hoe kom jij er bij te stellen dat het etiket misplaatst is?