Qua opzet en onderwerpen vergelijkbaar. Maar uitvoeriger: je bent twee uur bezig! Heftig hoor...wim schreef:Maar de online test is wel representatief, neem ik aan?
Of worden er nog meer dingen gemeten?
„Leer jongeren bevindelijke taal” ?????????
Poeh. Dus naast intelligentie wordt ook nog eens geduld en doorzettingsvermogen getest. Je bent dan echt meervoudig begaafd. Gaat mij niet lukken. Dan leer ik nog liever bevindelijke taal. Daar kun je ook nog eens wat mee in onze kringen. :mrgreen:Hendrikus schreef:Qua opzet en onderwerpen vergelijkbaar. Maar uitvoeriger: je bent twee uur bezig! Heftig hoor...wim schreef:Maar de online test is wel representatief, neem ik aan?
Of worden er nog meer dingen gemeten?
Hoe leerde je viool spelen? Geduld en doorzettingsvermogen toch?wim schreef:Poeh. Dus naast intelligentie wordt ook nog eens geduld en doorzettingsvermogen getest. Je bent dan echt meervoudig begaafd. Gaat mij niet lukken. Dan leer ik nog liever bevindelijke taal. Daar kun je ook nog eens wat mee in onze kringen. :mrgreen:
Maarre... succes met de studie bevindelijke taal, wie weet word je er nog eens iets mee :mrgreen:
Mijn geduld en doorzettingsvermogen zijn nogal selectief. In 'default'-omstandigheden ben ik enorm ongeduldig.Hendrikus schreef:Hoe leerde je viool spelen? Geduld en doorzettingsvermogen toch?wim schreef:Poeh. Dus naast intelligentie wordt ook nog eens geduld en doorzettingsvermogen getest. Je bent dan echt meervoudig begaafd. Gaat mij niet lukken. Dan leer ik nog liever bevindelijke taal. Daar kun je ook nog eens wat mee in onze kringen. :mrgreen:
Maarre... succes met de studie bevindelijke taal, wie weet word je er nog eens iets mee :mrgreen:
Kan ik er wat mee worden dan, met die bevindelijke taal? Staat het goed op m'n CV?