„Leer jongeren bevindelijke taal” ?????????

Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:Maar de online test is wel representatief, neem ik aan?
Of worden er nog meer dingen gemeten?
Qua opzet en onderwerpen vergelijkbaar. Maar uitvoeriger: je bent twee uur bezig! Heftig hoor...
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
wim schreef:Maar de online test is wel representatief, neem ik aan?
Of worden er nog meer dingen gemeten?
Qua opzet en onderwerpen vergelijkbaar. Maar uitvoeriger: je bent twee uur bezig! Heftig hoor...
Poeh. Dus naast intelligentie wordt ook nog eens geduld en doorzettingsvermogen getest. Je bent dan echt meervoudig begaafd. Gaat mij niet lukken. Dan leer ik nog liever bevindelijke taal. Daar kun je ook nog eens wat mee in onze kringen. :mrgreen:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:Poeh. Dus naast intelligentie wordt ook nog eens geduld en doorzettingsvermogen getest. Je bent dan echt meervoudig begaafd. Gaat mij niet lukken. Dan leer ik nog liever bevindelijke taal. Daar kun je ook nog eens wat mee in onze kringen. :mrgreen:
Hoe leerde je viool spelen? Geduld en doorzettingsvermogen toch?
Maarre... succes met de studie bevindelijke taal, wie weet word je er nog eens iets mee :mrgreen:
wim

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
wim schreef:Poeh. Dus naast intelligentie wordt ook nog eens geduld en doorzettingsvermogen getest. Je bent dan echt meervoudig begaafd. Gaat mij niet lukken. Dan leer ik nog liever bevindelijke taal. Daar kun je ook nog eens wat mee in onze kringen. :mrgreen:
Hoe leerde je viool spelen? Geduld en doorzettingsvermogen toch?
Maarre... succes met de studie bevindelijke taal, wie weet word je er nog eens iets mee :mrgreen:
Mijn geduld en doorzettingsvermogen zijn nogal selectief. In 'default'-omstandigheden ben ik enorm ongeduldig.

Kan ik er wat mee worden dan, met die bevindelijke taal? Staat het goed op m'n CV?
memento

Bericht door memento »

Kan ik er wat mee worden dan, met die bevindelijke taal? Staat het goed op m'n CV?
Alleen als je solliciteerd naar een baan als predikant in een rechtse kerk...
Plaats reactie