Je vergist je. Huisman heeft zelf aangegeven op dit forum dat hij lid was van de synode. Anders had ik dat niet geweten.DDD schreef: ↑Vandaag, 16:58
Bovendien vind ik het eigenlijk kwalijk dat jij de hoedanigheden van een forumlid met elkaar vermengt. Het idee van een forum is niet dat je maar wat kunt roepen, maar je bent wel vrijer in een standpuntbepaling en formuleringen dan bijvoorbeeld als kamerlid. Als iemand kamerlid is én lid van het forum, dan moet het niet zo zijn dat mensen hem in de Kamer gaan aanspreken op wat hier gezegd wordt.
Het is net zo goed jouw taak om zulke vermenging te voorkomen, wat mij betreft. Daarom mag je hier ook niet vissen naar andermans identiteit. Ik vind het prima dat vaste forumleden in hun achterhoofd hebben wie wie is en daarmee iemand ook kunnen plaatsen, maar ik vind dat zulke verwijzingen als die van jou niet zouden moeten plaatsvinden.
Het is een oneigenlijk omgekeerd autoriteitsargument en ook een beetje een drogreden, naar mijn idee.
En ik spreek Huisman niet aan wat hij op de synode heeft gezegd, maar reageer enkel op wat hij hier zegt.
Ik vind het in algemene zin niet netjes om nog te reageren op een organisatie als je die in de nabije toekomst gaat verlaten. Zeker niet als je deel uitmaakt van het bestuur. Sterker nog, ik vind het onfatsoenlijk. Dat je enige tijd na je vertrekt alsnog reflecteert, is prima. Dan zijn de scherpe kantjes er wel vanaf. Nu is het grotendeels emotie.