Het lijkt erop dat je geen goed zicht hebt op de zondigheid van de mens. Er is weinig reden om een groot vertrouwen te hebben in de regering van Israël en niet meer in die van de VS. Het feit dat leugen en waarheid voor jou inwisselbaar zijn, omdat alles een kwestie van perspectief is, en jij zelf kunt uitmaken wat goed is en wat kwaad, vind ik heel zorgelijk. Mijns inziens is dat hele idee dat iedereen kan bepalen wat waar is, een typisch teken van de eindtijd.pierre27 schreef: ↑11 apr 2026, 20:36Nou dat weet ik niet, ik heb een groot vertrouwen in de regering van zowel Israël als de Vs. Dus de reden weet ik niet. Ja de legitimiteit staat voor mij geenzins ter discussie.Amstelodamense schreef: ↑11 apr 2026, 16:12Welke redenen zou Israel daarvoor kunnen hebben en wanneer vind jij dat deze redenen legitiem zouden zijn?pierre27 schreef: ↑11 apr 2026, 12:14Ik neem aan dat Israël daar gegronde redenen voor heeft. Ik geloof dat ik het ook zou doen. En tja, dat ik een kokervisie zou hebben is ook een mening he.Amstelodamense schreef: ↑11 apr 2026, 08:32
Onverkort alles goedkeuren wat Israel doet (ik lees namelijk dat jij het gewoon okay vindt om illegale nederzettingen te laten bouwen op grond die volgens wettelijke verdragen de Palestijnen toekomt), is ook niet zo christelijk. Dus ik daag je uit je kokervisie los te laten.
Als er één persoon in deze wereld is, waarin duidelijk is dat de waarheid veranderd wordt in de leugen, dan is dat de heer Trump wel. Zelfs als hij het in dementie doet, blijft het een ernstige misstand.