Ik vind het spijtig dat dit artikel niet in de Saambinder is verschenen. Ik weet niet waarom dat zo is. Los daarvan was het verstandiger geweest als de deputaten kerkelijke eenheid hun concept eerst aan wat deskundige predikanten hadden voorgelegd.Bobber schreef: ↑08 apr 2026, 09:31Ik zag pas nog een interview en daar ging het helemaal niet over donker.Bertiel schreef: ↑08 apr 2026, 09:06 Ik weet niet of het in de GGiN allemaal zo veel vrucht voortbrengt, in alle interviews hoor ik over donker etc.
Deze predikant staat er anders in, en geeft ook doordenking op bijna academisch niveau, die dwars door kerkverbanden verbinding geeft.
en @DDD eens, concrete vragen worden niet beantwoord, en in iedere opmerking worden zaken gelegd die niet gezegd of bedoeld zijn
Maar volgens mij is de opinie van ds. Harinck een bom onder het bestand tussen GG en GGiN.
Al vraag ik mij af of ds. Harinck ook niet dingen leest die er niet staan. Maar hij zal misschien zeggen dat er dingen niet staan die er wel zouden moeten staan.