Ik houd erg van lezen. Momenteel doe ik het te weinig naar mijn zin, maar dat is vanwege tijdgebrek.Posthoorn schreef: ↑Vandaag, 09:51Lezen jullie zelf, als ouders, wel?merel schreef: ↑Gisteren, 10:46 Ik hield als kind helemaal niet van de boeken van Thea Beckman. Ik kwam er niet doorheen. Ik las liever Snuf de hond, Reis door de nacht, Holland onder het Hakenkruis en de (neger)hut van oom Tom. Ook de boeken van Enid Blyton heb ik verslonden.
Mijn kinderen daarentegen hebben geen van bovenstaande boeken gelezen. Door hen worden alle (Nederlandse) boekpresentaties door ChatGPT gemaakt en vol verve voorgedragen en zij lezen geen woord, heel treurig.
Denk dat dat laatste wel mee zal vallen. Heb jij nooit afgekeken of uittreksels gebruikt voor niet-gelezen boeken voor jouw lijst? Ik wel hoor en met mij is het ook goed gekomenWim Anker schreef: ↑Vandaag, 10:30En jullie laten dit toe? Dit worden straks dropouts op een universiteit of rollen erdoorheen met een papiertje en gaan een gefrustreerd leven tegemoet. (Want elke collega zal ze uitkotsen na een paar maanden. Want kunnen niks).merel schreef: ↑Gisteren, 10:46 Ik hield als kind helemaal niet van de boeken van Thea Beckman. Ik kwam er niet doorheen. Ik las liever Snuf de hond, Reis door de nacht, Holland onder het Hakenkruis en de (neger)hut van oom Tom. Ook de boeken van Enid Blyton heb ik verslonden.
Mijn kinderen daarentegen hebben geen van bovenstaande boeken gelezen. Door hen worden alle (Nederlandse) boekpresentaties door ChatGPT gemaakt en vol verve voorgedragen en zij lezen geen woord, heel treurig.