Je leest niet goed en reageert daarom onzin.Profesto schreef: ↑Gisteren, 20:50Volgens mij is het liegen door Kamerleden meer specialiteit van de fractieleiders van VVD en PVV. Bijvoorbeeld over nareis op nareis, of over verdwenen PVV-stemmen.MGG schreef: ↑Gisteren, 16:47Omdat er geen woord Spaans bij zit vermoed ik dat hij liegt. Het lijkt mij onvoorstelbaar dat hij geen blokkades meer heeft voor partijen die hij als extreem/radicaal rechts ziet.Profesto schreef: ↑Gisteren, 16:10Volgens mij zit er geen woord Spaans bij.
De enige reële optie om in een kabinet te komen voor zijn partij is met D66, VVD en CDA. Ik denk dat hij erop rekent dat eventuele gesprekken over betrokkenheid bij een andere coalitie al snel zullen stranden. Ik vind het een verstandige zet om de VVD uit de blokkeermodus te halen.
Natuurlijk is dat geen liegen.
Als je zo stellig zegt dat iemand liegt, moet je daar bewijs bij leveren.
Vergeet Timmermans niet die loog over MH17 en daarmee het leed van de nabestaanden erger maakte.
Zijn uitspraken over AZCs waren ook erg discutabel. Wel typisch links een AZC bij andere is prima. Je doet gewoon alsof het vlakbij is.