Verkiezingen oktober 2025

MGG

Re: Verkiezingen oktober 2025

Bericht door MGG »

Profesto schreef: Gisteren, 20:50
MGG schreef: Gisteren, 16:47
Profesto schreef: Gisteren, 16:10
MGG schreef: Gisteren, 13:54 Blokkeert Gl/PvdA de PVV niet meer of liegt Jeese Klaver?
Volgens mij zit er geen woord Spaans bij.
De enige reële optie om in een kabinet te komen voor zijn partij is met D66, VVD en CDA. Ik denk dat hij erop rekent dat eventuele gesprekken over betrokkenheid bij een andere coalitie al snel zullen stranden. Ik vind het een verstandige zet om de VVD uit de blokkeermodus te halen.
Natuurlijk is dat geen liegen.
Omdat er geen woord Spaans bij zit vermoed ik dat hij liegt. Het lijkt mij onvoorstelbaar dat hij geen blokkades meer heeft voor partijen die hij als extreem/radicaal rechts ziet.
Volgens mij is het liegen door Kamerleden meer specialiteit van de fractieleiders van VVD en PVV. Bijvoorbeeld over nareis op nareis, of over verdwenen PVV-stemmen.
Als je zo stellig zegt dat iemand liegt, moet je daar bewijs bij leveren.
Je leest niet goed en reageert daarom onzin.

Vergeet Timmermans niet die loog over MH17 en daarmee het leed van de nabestaanden erger maakte.

Zijn uitspraken over AZCs waren ook erg discutabel. Wel typisch links een AZC bij andere is prima. Je doet gewoon alsof het vlakbij is.
Profesto

Bericht door Profesto »

Ik zie dat je je stelling als vraag formuleert, maar ondertussen beschuldig je wel tussen de regels door de leider van een linkse partij van liegen.

Ik constateer dat het demoniseren van de volgende linkse/ progressieve leider begonnen is.
Profesto

Bericht door Profesto »

MGG schreef: Gisteren, 21:22
Profesto schreef: Gisteren, 16:10
Volgens mij zit er geen woord Spaans bij.
De enige reële optie om in een kabinet te komen voor zijn partij is met D66, VVD en CDA. Ik denk dat hij erop rekent dat eventuele gesprekken over betrokkenheid bij een andere coalitie al snel zullen stranden. Ik vind het een verstandige zet om de VVD uit de blokkeermodus te halen.
Natuurlijk is dat geen liegen.
Omdat er geen woord Spaans bij zit vermoed ik dat hij liegt. Het lijkt mij onvoorstelbaar dat hij geen blokkades meer heeft voor partijen die hij als extreem/radicaal rechts ziet.
Volgens mij is het liegen door Kamerleden meer specialiteit van de fractieleiders van VVD en PVV. Bijvoorbeeld over nareis op nareis, of over verdwenen PVV-stemmen.

Vergeet Timmermans niet die loog over MH17 en daarmee het leed van de nabestaanden erger maakte.

Zijn uitspraken over AZCs waren ook erg discutabel. Wel typisch links een AZC bij andere is prima. Je doet gewoon alsof het vlakbij is.
Moest je lang nadenken om ergens op te komen?
Wat was de leugen van Timmermans over MH17?
MGG

Bericht door MGG »

Profesto schreef: Gisteren, 22:35 Ik zie dat je je stelling als vraag formuleert, maar ondertussen beschuldig je wel tussen de regels door de leider van een linkse partij van liegen.

Ik constateer dat het demoniseren van de volgende linkse/ progressieve leider begonnen is.
Knap dat jij in de vraag een stelling ziet. Geloof jij dat Jesse Klaver de PVV niet uitsluit?

Ik constateer dat liegen geen probleem is zolang het maar linkse leiders zijn die liegen.
MGG

Bericht door MGG »

Profesto schreef: Gisteren, 22:39
MGG schreef: Gisteren, 21:22

Moest je lang nadenken om ergens op te komen?
Wat was de leugen van Timmermans over MH17?
Neehoor. Ik bedacht opeens dat Timmermans weleens de kampioen liegen kon zijn. Dus daarom vulde ik mijn bericht aan. Opmerkelijk dat jij zo'n grote en heftige leugen niet meer lijkt te weten.
NOS schreef: De minister zei dat een passagier van MH17 een zuurstofkapje op zijn mond had. Bronnen in Den Haag benadrukten vanmorgen ook dat zijn uitspraak feitelijk onjuist was, omdat het masker bij het slachtoffer om de nek zat.
DDD

Bericht door DDD »

Een vergissing is geen liegen. Dit is geen voldoende bewijs.
Plaats reactie